برنامه یاد بعضی نفرات
 
از آریان 1 تا فارسی 1
گزارش اختصاصي سايت «موسيقي ما» از كنسرت گروه آريان:
از آریان 1 تا فارسی 1
موسيقي ما – مينا آتشي: گروه گروه آریان در جدیدترین اجراهای خود از سهشنبه شب 12 مردادماه با حمایت شرکت ترانه شرقی در سالن همایشهای برج میلاد هر شب در دو سانس به روی صحنه رفت. در این اجراها که با استقبال گسترده هواداران آریان روبرو شده است اعضای این گروه قطعات جدیدی نیز اجرا کردند. در ادامه گزارش اختصاصي سایت موسیقی ما از اجراي شب گذشته اين گروه را مي‌خوانيد:

كنسرت با اندكي تاخير، ساعت 18.30 آغاز شد. روی ال‌سی‌دی‌های نصب‌شده سالن علت تاخير در برنامه را عدم حضور به موقع مدعوين اعلام كرده بودند. با حضور اعضاي اركستر روي سن و پس از پخش تيزر آلبوم تازه احسان حق شناس، پيام صالحي و علي پهلوان برنامه را با اجرای قطعه ريميكس شده «ستاره» آغاز کردند.

بعد از اجراي اين قطعه و خوش‌آمد‌گويي به حضار نوبت به اجراي قطعات «ساحل» و «هنوز برام هموني رسید. بعد از آن گروه قطعه ويژه‌اي را كه متعلق به سازمان ملل بود اجرا كردند. قطعه به ياد ماندني «تو يعني نم نم بارون» با تنظيمی متفاوت در بخش بعدی برنامه اجرا شد. پهلوان در مورد اين ترانه گفت: اين ترانه به نام صداي پاي اميد براي يكي از برنامه‌هاي جهاني سازمان ملل خوانده شد و باتوجه به آنكه متن آن درباره صلح و دوستي است ازسوي مسوولان سازمان ملل مورد استقبال واقع شد.

به جز اعضای ثابت گروه که حضور با انرژی و شاداب روی سن داشتند و با تمام توان مخاطبان را به همراهی در اجرای قطعات دعوت می‌کردند، چهره‌های جدید هم در این کنسرت حضور داشتند.

علیرضا میرآقا با خوانندگی، نوازندگی پرکاشن، کاخون و آکاردئون از جمله این افراد بود. همچنین شهاب حسینی که چندی است به جای نینف امیرخاص در مقام نوازنده کیبورد به عضویت آریان درآمده در اجرای شب گذشته حاضر بود.
آريانی‌ها از حضار درخواست كردند قطعه «هفت» را با آنها همخواني کنند. در اين ترانه كه با 7 شماره 7 بخش مختلف داشت؛ تماشاگران با شمردن عدد يك تا 7 گروه را همراهي مي‌كردند.

علي پهلوان بعداز تشكر از مراكزي كه در برگزاري اين كنسرت همكاري كردند؛ عليرضا ميرآقا را باز ساز جديد خود به نام كاخون روي سن دعوت كرد.

پهلوان درباره اين ساز كه شبيه يك جعبه است، گفت: ساز كاخون يك ساز آمريكاي لاتين است و پيدايش آن به زماني بازمي‌گردد كه اسپانيايي‌ها در كشور پرو حضور داشتند و برده‌ها به دليل آنكه به هيچ‌سازي دسترسي نداشتند؛ روي جعبه‌هاي حمل ماهي مي‌نشستند و روي آنها مي‌زدند و به مرور زمان ساز كاخون از تغييراتي كه روي آن جعبه‌ها به وجود آمد؛ ساخته شد و امروز هم ساز كاخون ميراث ملي و فرهنگي يك كشور پرو است.

نمایش کلیپی روی ال‌سی‌دی‌های سالن تقسیم کننده بخش اول و دوم برنامه بود. در این کلیپ پیام صالحی خواننده آریان و ساناز کاشمری همخوان گروه بازیگران بودند که به سبک شبکه فارسی1 در فضای آمریکای لاتین بازی کردند. در این کلیپ که به شکلی انتقادی دوبله‌های این شبکه به سخره گرفته شده بود، پیام صالحی با نام پدرو و کاشمری با نام آنجلینا حضور داشتند. پخش این کلیپ بسیار مورد توجه تماشاگران قرار گرفت.

بعد از اين برنامه خاص به ترتيب قطعات «باز دوباره» ،« آروم آروم» اجرا شدند و گروه آريان با توجه به درخواست مكرر هوادارنشان مجموع خاطره انگيزي از قطعات را اجرا كردند.

گروه آريان با شيطنتي خاص بعد از كسب اجازه از مردم قطعات ريتميك «بذار برم» و «بگو» را اجرا كرند و سپس نوبت به اجراي قطعه ويژه «دوست دارم» رسيد كه پیشتر اين گروه اين قطعه را با همراهي كريس دي برگ اجرا كرده بودند.

اعضاي اركستر آريان را سيامك خواهاني (ويلون)، علي پهلوان (گيتار آگوستيك)، پيام صالحي (گيتار الكتريك)،سحر و ساناز كاشمري (همخوان)،عليرضا مير آقا(پركاشن-آكاردئون-كاخون) تشکیل می‌دادند. همچنين عليرضا ميرآقا با نواختن سازهاي پركاشن، ترمپت، اكارديون، كاخون پركارترين نوازنده در طول اجرا بود. فرزاد فخرالديني فرزند فرهاد فخرالديني نيز به‌عنوان نوازنده گيتار با اين گروه همراهي مي‌كرد.

تهيه كننده اين كنسرت محسن رجب پور بود و اين كنسرت سرانجام در ساعت 20 به اتمام رسيد، لازم به ذكر است كه نورپردازي و صدابرداري اين كنسرت به نسبت دبگر كنسرت هاي برگزار شده در سالن همايش هاي برج ميلاد از تفاوتي ويژه و برتر برخوردار بود. طراحی متفاوت لباسهای گروه آریان یکی دیگر از چیزهایی بود که در اجرای این کنسرت به چشم میآمد. آریانیها که اغلب دو لباس مختلف را برای کنسرت‌هایشان در نظر می‌گرفتند در این برنامه با لباس‌های چهارخانه و سفید روی سن حاضر شدند. در اجراي گروه آريان به خبرنگاران توجه خوبي شده بود و مكان مناسبي را دراختيار آنها قرار داده بودند.
منبع: 
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مرداد 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

بی نظیر بود کنسرت
فقط اریان
عکسا کو پس؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

نبینین این قارسی1 رو با همه فضاحتش.
دم آریان هم گرم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

سلام
خانم آتشی "سخره گرفتن" یعنی "بیگاری گرفتن"...
معادل مسخره کردن، "سخره کردن"است...
www.loghatnameh.org
با تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

ممنون از گزارشتون، معلومه که آریان مثل همیشه گل میکاره و هوادارنشو سورپراز میکنه، عاشقتم آریان، زنده باد مهندس پهلوان، زنده باد آریان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

چقدر خوشحالم که شهاب عزیز عضو این گروه شده.. بی نهایت..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

آهنگ بگو!؟!!
اسم این آهنگ نگو هست!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

مرسی از گزارش خیلی خوب بود فقط اینکه بعضی ترانه ها رو اشتباه گفته بودید! تو یعنی نم نم بارون=گمشده من. بگو=قاصدک! باز دوباره=ترانه عشق!!
و اینکه چرا در بین ارکستر گروه هیچ اشاره ای به علیرضا طباطبایی درامر حرفه ای و دوست داشتنی آریان نشده بود؟؟؟؟؟!!! اقا مانی عزیز اگه احیانا منظور شما شهاب حسینی سوپراستار سینماست باید بگم شهاب حسینی آریان موزیسین است و فقط با این بازیگر خوبمان تشابه اسم دارد!!
باز هم ممنونم از گزارش اگه عکسا هم قرار بدهید خیلیییییییییی خیلییییییییی ممنون میشم. شاد باشید.

د
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

سلام من یک سوال از سایت موسیقی ما داشتم. منظور از شهاب حسینی همان شهاب بازیگر است؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

اولش جا داره ازتون تشکر کنم به خاطر اطلاع رسانی و زحمت هایی که میکشین و ازتون یه خواهش هم دارم میشه این کلیپ طنز رو واسه دانلود بذارین ؟ممنون میشم به امید این که اریان هر روز موفق تر از دیروز بشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

زیاد جدی نگیرید از موسیقی ایرانیان کپی کرده بیچاره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

می خواستم بپرسم که چرا برای همه ی کنسرت ها این همه عکس و گزارش میزارین ولی کنسرت هژیر مهر افروز رو حتی تو لیست کنسرت های ماه هم نمی نویسین؟
لطفاً جواب بدین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

نه اون شهاب بازیگر این شهاب نیست!
این شهاب مدتی با تتلو همکاری داشته!

ف
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

یعنی چی؟برای چی فارسی 1 مسخره کردند! حالا خودشون بیننده این شبکه هستند که تونستند نقششون بازی کنند.وگرنه از کجا می دونند که پدرو کیه یا آنجلا کیه!؟
اتفاقا اگه تمام فیلمای کانال ایران جمع کنند اندازه یکی از فیلمای فارسی 1 بیننده نداره.خیلی ... هستند که گرفتند این کانال و قطع کردند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

Only Farsi 1

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

خوشحالم که نرفتم کنسرتشون! چون باین چیز بازیی که اینا در آوردن... . اینا خودشون از همه مسخره‌تن بعد میاد فارسی1 و دوبلهشو مسخره می‌کنن؟ البته اینم بگم که من اصلاً هوادار فارسی1 نیستمو سریالهاشم خیلی نگاه نمی‌کنم ولی مسخره بازیم حدی داره.
اینا فکر کردن صدای خودشون خیلی بهتر از دوبله‌ی فارسی1ـه؟ آخه صدای شماها که مسخره‌تر از دوبله‌ی فارسی1ـه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

حالا اینا به کاری کردن شما ها ملت عزیز ایرانی به بزرگواری خودتون ببخشید من شرمندم به جای اونا
بیاید با هم دوست باشیم دوستای گل باشششششههههههههههههه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

به نظر من خوب کردن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود از آریان 1 تا فارسی 1 | موسیقی ما