برنامه یاد بعضی نفرات
 
موسسه گلچين آواي شرق از خبرنگاران و هنرمندان عذرخواهي كرد
درپي لغو مراسم فرش قرمز آلبوم گروه داركوب:
موسسه گلچين آواي شرق از خبرنگاران و هنرمندان عذرخواهي كرد
موسیقی ما - مدير موسسه فرهنگي گلچين آواي شرق درپي لغو اجباري مراسم رونمايي از آلبوم موسيقي گروه داركوب كه قرار بود در فرهنگسراي نياوران برگزار شود؛ از خبرنگاران و هنرمندان عذرخواهي كرد.

مدير موسسه آواي گلچين در نامه‌اي نوشت: ترويج موسيقي فاخر و اصيل هدف ماست و قرار بود براي اولين بار در ايران در حوزه موسيقي مراسم رونمايي از آلبوم موسيقي داركوب را در قالب مراسم فرش قرمز برگزار كنيم و در اين راستا از هنرمندان دو حوزه سينما و موسيقي دعوت كرديم تا قدم بر ديدگان ما بگذراند و با ياري اين مراسم را برپا كنيم تا جهانيان بدانند كه ما هم مي‌توانيم ميراث‌دار فرهنگ موسيقايي و فولكلور پدرانمان باشيم و پاسبان هويت فرهنگي نسل آينده‌مان.

موسسه فرهنگي- هنري گلچين آواي شرق ضمن سپاس و قدرداني از تمامي هنرمندان و خبرنگاران مدعو؛ از عدم امكان برگزاري اين برنامه كه به اجبار لغو گرديد، عذرخواهي نموده و اميدوار است در آينده در راستاي اعتلاي هنر موسيقي با عزمي استوارتر گام بردارد.

مراسم رونمايي از اولين آلبوم موسيقي داركوب قرار بود شنبه(9 مرداد ماه) در قالب يك نشست خبري، مراسم فرش قرمز و يك جشن خودماني با حضور هنرمندان سرشناس و فرهيخته در فرهنگسراي نياوران برگزار شود.
منبع: 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مرداد 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

ببخشید!!!‌ کدوم موسیقی فاخری رو این شرکت داده؟ هرچی آلبوم درب و داغونه مال این شرکت،‌جز چندتا کار آخرشون همه از دم موسیقی سطحی و افتضاحی هستند.
تا وقتی فکر یک شرکت کوچیک مثل گلچین پول در آوردن از تولید هر آلبوم ضعیفیه وضع همینه.
انقدر الکی به این شرکت های کوچک بی اصالت بها ندین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

به علی شجاعی سلام برسونید بگید بابت خیلی چیزا باید عذر خواهی کنه !! میدونید چند خواننده و چند تهیه کننده بابت عدم پخش آلبومشون از طرف این شرکت به خاک سیاه نشستن ؟؟؟ البوم گل مریم شهریار خطیبی آلبوم واروونه مرتضی رضایی و ............. . علی جان بسه!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

پس مردم چی.. فقط از هنرمندا و خبرنگارا عذر خواهی کردین..مردم چی..ما که اومدیم ساعتها منتظر شدیم...متاسفم.اگه ما مردم نباشیم که هنرمندا اصلا شناخته نمی شن.ما مردم هستیم که کف می زنیم و هورا می کشیم و شما ها رو بزرگ می کنیم.متاسفم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسسه گلچين آواي شرق از خبرنگاران و هنرمندان عذرخواهي كرد | موسیقی ما