برنامه یاد بعضی نفرات
 
5 قطعه جدید هدیه یزدانی به هوادارانش
گزارشی از کنسرت رضا یزدانی در اریکه ایرانیان تهران؛
5 قطعه جدید هدیه یزدانی به هوادارانش
موسیقی ما - رضا یزدانی به همراه گروه پنج نفره خود در سالن اریکه ایرانیان در دو شب (3 و 4 تیر ماه) به روی صحنه رفت.در این دو شب، این خواننده 18 قطعه از قطعات آلبوم‌های قدیمی و جدید خود را  برای حاضرین در سالن اجرا کرد.

ترانه‌های «بوم نقاشی»، «میعادگاه»، «حس تاریخ»، «ترانه‌های خط شکن»، «نگران خودمم» و «خلیج فارس» از آلبوم جدید یزدانی، ترانه‌های «حیلت رها کن» شامل اشعاری از مولانا، «بی تو به سر نمی‌شود» و «آمده‌ام که سر نهم» از آلبوم «شهر دل»، قطعات «لاله زار» و «کافه نادری» از آلبوم «پرنده بی پرنده» و ترانه‌های «شمال»، «برج»، «کارتون»، «نا نوشته» و «یکی در میون» از آلبوم «هیس» و همچنین موسیقی فیلم‌های «رئیس»، «حکم» و «مرگ تدریجی یک رویا» در این دو شب توسط رضا یزدانی و گروهش اجرا شد.

 رضا یزدانی که یکی از خواننده‌های جوان پرکار در عرصه سینما و تلویزیون است که به سبک راک می‌خواند، با اجرای این کنسرت، همزمان یاد هنرمندان فقیهی چون خسرو شکیبایی را نیز با اجرای موسیقی فیلم «رئیس» و نمایش همزمان کلیپی از آن فیلم زنده نگه داشت.

در این دو روز، هنرمندانی چون روزبه نعمت‌اللهی، علی اصحابی و محمدرضا عیوضی، بهرام رادان، لیلا اوتادی، بابک حمیدیان، کامبیز دیرباز، نگار فروزنده، رویا تیموریان، امیرحسین رستمی، مهراوه و ملیکا شریفی‌نیا، علی معلم (تهیه کننده سینما) و زهره وطن خواه (قهرمان رالی بانوان) حضور داشتند.

از نکات قابل توجه این کنسرت اجرای قطعه‌ی «خلیج فارس» از آلبوم جدید رضا یزدانی بود که به عنوان قطعه انتهایی به اجرا درآمد و مردم با شنیدن نام پرافتخار ایران و خلیج فارس همگی ایستاده به شنیدن این ترانه پرداختند.

در شب اول این کنسرت، تاثیر اجرای این ترانه بر روی مردم به قدری زیاد بود که رضا یزدانی تنها به خداحافظی از مردم اقدام کرده و معرفی گروهش را فراموش کرد که البته بعد از دقایقی با حضور مجدد بر روی صحنه آن را جبران کرد.

تک نوازی دف در بین یکی از قطعات انتخابی، از بخش‌های دیگر مورد استقبال این کنسرت بود.

اتفاق جالب دیگری که در این کنسرت افتاد تصویربرداری و نمایش همزمان آن بر روی پرده پشت سر این گروه موسیقیایی بود.

گفتنی است، هنگام اجرای موسیقی‌ فیلم‌های «رئیس»، «حکم» و «مرگ تدریجی یک رویا»، کلیپی که این گروه آماده کرده بود به صورت همزمان به نمایش درآمد.

علیرغم درخواست‌های مکرر حاضرین برای اجرای ترانه «طهران، تهران»، به این علت که برای اجرای این ترانه در این کنسرت مجوزی صادر نشده بود، یزدانی از اجرای این قطعه سر باز زد.

بهروز پایگان (سرپرست و نوازنده پیانو و کیبورد)، آرش زمانیان (گیتار باس)، محمد خرمي‌نژاد (نوازنده درامز)، مازيار احمدپور (گيتار الكتريك)، ميلاد عدل (گيتار الكتريك، هارمونيكا) و رضا یزدانی (خواننده و نوازنده گیتار)، اعضای این کنسرت بودند.
منبع: 
برنا
تاریخ انتشار : شنبه 5 تیر 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:40

کنسرت خوبی بود همه چی خوب بود اجرای یزدانی عالی بود نظم سالن دیدنی بود تمام این مسائل بوسیله تهیه کننده که توکنسرتها بیشترین استرسها و دغدقه هارو داره انجام میشه اما هیچوقت نه تشکری نه اسمی نه هیچی انگار مجموعه خود بخود دور هم جمع شد ویه کنسرت شد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:40

مرسی از اقا هدیه یزدانی :)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:40

دمش گرم فوق العاده بود.بی نهایت خوش گذشت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:40

عکس بهرام رادان کوووووووووووووووووووووووووو
عکس بهرام رادان کوووووووووووووووووووووووووو
عکس بهرام رادان کوووووووووووووووووووووووووو
عکس بهرام رادان کوووووووووووووووووووووووووو
عکس بهرام رادان کوووووووووووووووووووووووووو

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:40

سلام.
خوش به حال اونایی که بودن..من که چون پول نداشتم نتونستم برم.البته یه کم سرمم شلوغ بود.امیدوارم کنسرت بعدیشو بتونم برم...چون خیلی سبکشو دوس دارم..اجراهای زندشم فوق العادست....
از دوستان یا کسایی که کامنتارو تایید میزنن کسی لطف میکنه بگه که رضا یزدانی چندتا آلبوم داره و اسم آلبوماش چی هست..؟؟ممنون میشم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:40

سه تا آلبوم
1. شهر دل
2.پرنده بی پرنده
3.هیس
نزدیک به بیست تک آهنگم داره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:40

این خیلی بده که خواننده ها اسمی از ترانه سرایان کار نمیارن. این ترانه هایی که اینها رو به اوج می برن همش کار کسایی است که تو سایه می مونن و آقایون گنده و گنده تر میشن.

حتی خبر هایی که تو همین سایت میذارن هم اسم ترانه سرا ها رو نمیاره - یا ناقص می زنه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:40

عالی بود

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود 5 قطعه جدید هدیه یزدانی به هوادارانش | موسیقی ما