برنامه یاد بعضی نفرات
 
محمدحسين توتونچيان مدير شركت هنري ققنوس؛
برگزاري كنسرت ها عاملي موثر در گسترش فرهنگ موسيقي است
موسیقی ما - محمدحسين توتونچيان مدير شركت هنري ققنوس، اظهار داشت: از زماني كه آگهي تبليغاتي يك كنسرت براي اطلاع عموم در روزنامه به چاپ مي رسد، تا زماني كه مردم بليت تهيه مي كنند به كنسرت مي آيند يك فرآيند پيچيده فرهنگي صورت مي گيرد و اين امر سبب تغيير سطح توقع مردم از كنسرت هاي اجرا شده مي شود.

وي افزود:‌ ما در بسياري از كنسرت ها مجبور به تغيير ساعت هاي اجرا مي شويم كه اين امر به دليل دير حاضر شدن مردم در سالن است ، زيرا قبل از ورود مردم به داخل سالن بايد كنترل بليت توسط متصديان سالن صورت پذيرد و اين مسئله زمان بر است پس مجبوريم زماني كه همه مردم وارد سالن نشده اند به اجرا نپردازيم.

توتونچيان ادامه داد: من از قيمت بالاي بليت هاي كنسرت راضي نيستم، ولي با توجه به شرايط اقتصادي جامعه و فشارهايي كه بر روي تهيه كنندگان به لحاظ هزينه هاي بالاي اجاره سالن، تبليعات و دستمزدهاي بالاي سيستم نور و صدا و اداره اماكن براي تأمين امنيت سالن وجود دارد ، مجبوريم قيمت بليت ها را به گونه اي برآورد كنيم تا هزينه هاي ناشي از آن جبران شود.

وي در خصوص وضعيت موسيقي پاپ در كشورمان تصريح كرد: موسيقي پاپ براي قشر جوان است و اكنون نسبت به گذشته خيلي متفاوت و متمايز شده و اين امر سبب قابل گوش كردن اين موسيقي براي تمامي رده هاي سني شده است.

تهيه كننده كنسرت عليرضا عصار در ادامه گفت: تا اين لحظه استقبال فوق العاده اي از اين برنامه صورت گرفته و بليت هاي زيادي توسط مردم خريداري شده است و اين امر به خاطر ظرفيت سالن وزارت كشور بوده ، زيرا گنجايش اين سالن 2 برابر سالن همايش هاي برج ميلاد است و 6 اجرا در سالن وزارت كشور با 12 اجرا در سالن برج ميلاد برابر است.

وي در خصوص اين كنسرت توضيح داد: تعدادي از آهنگ هاي آلبوم هاي قبلي كه در بين مردم جاودانه شده است و مردم انتظار شدن اين آثار را دارند به همراه تكنوازي هاي فوأد حجازي با ساكسيفون و پيانو و قطعاتي از آلبوم جديد اجرا خواهد شد.

توتونچيان در ادامه از كنسرت موسيقي فولكور در تاريخ 20 و 21 خرداد و كنسرت گروه كامكارها به مناسبت عيدسعيد فطر 18 و 19 و 20 شهريور خبر داد.

لازم به ذكر است، كنسرت عليرضا عصار به سرپرستي حبيب صبور در تاريخ هاي 4 و 5 خرداد در يك سانس 21:30 در سالن وزارت كشور برگزار خواهد شد.
منبع: 
باشگاه خبرنگاران جوان
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1389 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برگزاري كنسرت ها عاملي موثر در گسترش فرهنگ موسيقي است | موسیقی ما