برنامه یاد بعضی نفرات
 
اگر مجوز بدهند آخر اردیبهشت کنسرت می‌گذارم
علیرضا عصار:
اگر مجوز بدهند آخر اردیبهشت کنسرت می‌گذارم
موسیقی ما - علیرضا عصار این روزها «منتظر» است؛ منتظر تعیین تکلیف مجوز شعرهای آلبوم و مجوز کنسرت اش در تهران. در پاسخ به حال و احوال ما می گوید که حالش خوب است و موسیقی را دنبال می کند، آن هم در قالب آماده سازی آلبوم و برپایی کنسرت: «اگر مجوز کنسرت ام را زودتر بدهند آخر اردیبهشت در تهران کنسرت می گذارم در غیر این صورت برپایی کنسرت به تیرماه موکول خواهد شد.»

 این خواننده در مورد انتشار آلبوم جدیدش اضافه کرد: «منتظر تعیین تکلیف مجوز شعرهای آلبوم جدیدم هستم. برای آلبوم هنوز اسمی نگذاشته ام، چون مجوز شعر را باید بدهند تا طبق آن، نام آلبوم را مشخص کنم.»


آخرین آلبوم این خواننده پاپ «نهان مکن» نام داشت که با آهنگسازی شهرداد روحانی منتشر شد و استقبال خوبی از آن به عمل آمد. عصار غیر از این آلبوم، آلبوم های دیگری چون مولای عشق، ای عاشقان، عشق الهی، حال من بی تو و کوچ عاشقانه را منتشر کرده که همگی جزء آثار پرطرفدار موسیقی پاپ محسوب می شوند.

 او متولد چهارم بهمن سال 1348 در شهرری است و نواختن پیانو را از 5 سالگی شروع کرد. عصار از نوروز 77 خوانندگی را آغاز کرد و اولین آهنگ وی «عیدانه» نام داشت که با شعری از مولانا و آهنگسازی فواد حجازی ساخته شد.
منبع: 
بهار
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1389 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اگر مجوز بدهند آخر اردیبهشت کنسرت می‌گذارم | موسیقی ما