برنامه یاد بعضی نفرات
 
تجلیل در جشنواره موسیقی بهترین هدیه بود
منوچهر صهبایی:
تجلیل در جشنواره موسیقی بهترین هدیه بود
موسیقی ما - یکی از بهترین هدیه هایی که تا کنون دریافت کرده ام تجلیل وزارت ارشاد برای فعالیت در ارکستر سمفونیک تهران بود که در مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی فجر اهدا شد.
منوچهر صهبایی رهبر ارکستر سمفونیک تهران با بیان این مطلب در گفتگوی نوروزی ضمن ارزیابی هنر موسیقی در سالی که گذشت، گفت: هنر موسیقی فراز و نشیبهای بسیاری در سال گذشته از سر گذراند و در برخی مواقع با کم و کاستیهای بسیاری مواجه شد اما وضعیت ارکستر سمفونیک تهران خوب بود و به عقیده من یکی از بهترین فصلهای فعالیت خود را پشت سرگذاشت و بزرگترین دستاورد این ارکستر سفر به اروپا و اجرای کنسرتهای متعدد بود که تجربه های خوبی را برای نوازنده های ارکستر به همراه داشت.

وی درادامه به فعالیتهای خود در ایام نوروز اشاره کرد و گفت : ایام تعطیلات نوروزی در اروپا هستم و قرار است به همراه یک نوازنده ماهر ساز"هرن" سازهایی که برای ارکستر سفارش داده بودم ، امتحان کنم و با خود به ایران بیاورم. بنابراین، در این ایام هم مشغول کار هستم ولی امیدوارم فرصتی پیش آید تا با خودم خلوت کنم و از لحظات بهاری لذت بیشتری ببرم.

رهبرارکستر سمفونیک تهران در ادامه صحبتهای خود در پاسخ به این سئوال که دوست دارد چه هدیه ای را برای شادباش سال نو عیدی دهد، گفت: کادو دادن یکی از لذت بخش ترین پدیده های زندگی است. در واقع، احساس رضایت و سبکی که در هدیه دادن است در هدیه گرفتن نیست و دوست دارم به عزیزان خود کادو دهم و فکر می کنم بهترین هدیه پول دادن است چرا که عزیزی که پول هدیه می گیرد می داند برای چه منظوری خرج کند و این سنتی است که از گذشته باقیمانده است. یادم هست زمان کودکی از بزرگترها پول عیدی می گرفتیم بنا بر خواست خود آن را خرج می کردیم به همین دلیل من هم هدیه نقدی می دهم.

وی در پایان در پاسخ به این سئوال که بهترین هدیه ای که گرفته است چه بوده است گفت: در طول زندگی خود هدیه های بسیاری گرفته ام و خیلی سخت است که بگویم کدام یک را بیشتر دوست داشتم. به عقیده من هر یک از هدایایی که دریافت کردم حال و هوای خاص خودش را دارد اما تجلیل وزارت ارشاد یکی از شیرین ترین هدیه ها بود.
منبع: 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 فروردین 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

اقای صهبایی تجلیل وزارت ارشاد اصلا شیرین نیست شرم اوره

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تجلیل در جشنواره موسیقی بهترین هدیه بود | موسیقی ما