برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت گروه رومی بدون استقبال علاقه‌مندان برگزار شد
یک اجرای دیگر برای صندلی‌های خالی؛
کنسرت گروه رومی بدون استقبال علاقه‌مندان برگزار شد
موسیقی ما- امین موسوی: کنسرت گروه رومی شب پیش در تالار حوزه هنری اجرا شد، در این اجرا بیشتر صندلی ها خالی بود و استقبال بسیار ضعیفی از این کنسرت شده بود، در این اجرا پدرام درخشانی به عنوان نوازنده سنتور و سرپرست گروه، میلاد درهشانی نوازنده تار و گیتار، هومن جاوید خواننده، داریوش بابایی نوازنده کمامچه، پاشا هنجانی نوازنده نی، علی رحیمی نوازنده ی دف و تنبک، درشن آننده نوازنده طبلا ، آرش مقدم نوازنده درامز و رضا تاجبخش نوازنده پیانو و نیما رمضان و دارا دارابی به ترتیب نوازنده گیتار و گیتار باس حضور داشتند

در این کنسرت متاسفانه خواننده ی گروه نتواسنت به خوبی از پس کار بر بیاید ولی نوازنده های نی و کمانچه به خوبی درخشیدند و سه نوازی سنتور، کیبرد و ویولون از قطعات زیبای اجرا بود، کلا استایل قطعات این گروه تلفیقی از موسیقی های مختلف کار شده بود و اشعار کار هم از بزرگانی مثل مولانا، حافظ و سعدی بود، در کل اجرای گروه موسیقی در سطح بالایی بود ولی تلفیق شعر و موسیقی توسط آهنگساز در بعضی قطعات به خوبی انجام نشده بود و صدای خواننده هم فالشی های زیادی داشت.

در این اجراها هم مثل سایر کنسرت ها بروشی برای معرفی عوامل برنامه وجود نداشت و اطلاعات کتابچه ی کنسرت هم دارای غلط های زیادی بود، این هم قابل ذکر است که گروه رومی تا به حال دو آلبوم رومی 1 و رومی 2 را منتشر کرده است.
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1388 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

salam
man vaghean az karhaye pedram va milade derakhshani lezzat mibaram
vaghean fogholadean
moteasefane man sakene mazandaranam
barnameye conserthaye gorooohe rumi be dastam nemirese

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

عکسی که گذاشته شده مربوط به گروه بین المللی مولانا رومی استک لطفا اصلاح کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

shomaa hataa esme navaazande'haaram dorost nemidoonin chejoori raajebeh talfighe shero musighyo in daastaanaa nazar midin......kheili jaalebe vaaghan !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

کاملا موافقم با نظر قبلی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

جناب آقای موسوی!
اولاً عکسی که گذاشته اید اشتباه است و مربوط به این گروه نیست!
ثانیاً با وجود اینکه بعید می دانم که شما گوش موسیقیایی داشته باشید چه برسد به تخصص در نقادی موسیقی، باید خدمتتان عرض کنم که خواننده گروه،آقای هومن جاوید از خواننده های کهنه کار و مورد تایید اساتیدی چون آقای محمد نوری است و اگرچه سبک کار ایشان سنتی نیست ولی از پس اجرای این قبیل کارها خوب بر می آیند و اگر هم فالشی به گوش شما رسیده مربوط به صدای همراه، آقای درخشانی بوده و من که خودم آنجا بودم مانند همیشه از صدا و اجرای بی نظیر آقای جاوید لذت بردم.
ثالثاً گروه رومی تابحال سه آلبوم منتشر کرده است.
رابعاً کارها یک آهنگساز نداشته است...
خامساً عدم استقبال مردم از این برنامه به علت تحریم مردمی جشنواره موسیقی فجر و ساعت بسیار بد ترافیکی (آنهم برای دسترسی به خیابان حافظ!!!)بوده است نه عدم اقبالشان به گروه رومی. همین گروه در 3 ماه گذشته در اریکه ایرانیان دو اجرای بسیار موفق داشته است.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

گروه رومی،با پشتکار اعضا و سرپرست،هنوز پابرجاست. اما بی شک باید فکری به حال خواننده ای ثابت بکند. نمی دانم چرا آقای هویدا که حسش بسیار به حال و هوای قطعات نزدیک بود، از این گروه جدا شد. هومن جاوید خواننده ای _ بی شک _ تواناست. اما "نوع" اجرای او اصلا و ابدا همسان و همراه با گروه نبود. ضمن اینکه او فالش نخواند و در ناهمگونی قطعات با صدایش، خرده بر آهنگساز است...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

اولا:اشتباه ما اینه که هر گروهی رو با خواننده ثابت می خوایم
ثانیا: مهرداد هویدا از گروه جدا نشده و هنوز در گروه به عنوان خواننده حضور داره منتها زمانی که مصلحت باشه پدرام درخشانی از صداش استفاده می کنه
ثالثا : گروه رومی خواننده محوره و هر دوره خواننده هاش عوض میشه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت گروه رومی بدون استقبال علاقه‌مندان برگزار شد | موسیقی ما