برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارش مفصلی از حاشیه و متن کنسرت احسان خواجه امیری
بیست و پنجمین جشنواره موسیقی فجر؛
گزارش مفصلی از حاشیه و متن کنسرت احسان خواجه امیری
موسیقی ما - امین موسوی:  احسان خواجه امیری یکشنبه شب کنسرتی را در بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر برگزار کرد که در ادامه می‌توانید گزارش مفصلی  از این کنسرت بخوانید.

صدابردار کنسرت بهترین صدابردار کشور است؛ آلبوم جدیدم بهترین آلبومم خواهد بود.
گره موسیقی با لباس‌هایی یک دست به همراه میثم مروستی با 24 دقیقه تاخیر به روی صحنه می‌آیند، بعد از اجرای قطعه‌ای خواجه‌امیری وارد صحنه می‌شود و آهنگ «برای آخرین بار» را اجرا می‌کند، بعد از این قطعه احسان رو به مردم می‌گوید: «آلبوم جدیدم به زودی زود اگر همه مجوز‌ها را بگیرد اواخر فروردین وارد بازار می‌شود، این آلبوم مطمئنا بهترین آلبومم خواهد بود»
آهنگ بعدی که جو و شور عجیبی در سالن ایجاد می کند آهنگ «شیرین» است، قطعه ملایم بعدی همان آهنگ سریال میوه ممنوعه است که با اینکه بارها احسان آنرا اجرا کرده ولی هنوز این آهنگ خسته کننده نیست و همچنان حال آدم را کیفور می‌کند، احسان بعد از خواندن قطعه «تو چشمات مال من نیستو» از صدابردار تشکر می کند و او را بهترین صدابردار کشور معرفی می کند.

خواندن یکی از ترانه‌های آلبوم جدید؛ دنیا ما رو نخواست ما هم نخواستیم
آهنگ بعدی مربوط می‌شود به یکی از قطعات آلبوم جدید وی که ترانه سرایش مهرداد نصرتی بود و ریتم شادی هم داشت که متن شعرش این بود: «دنيا ما رونخواست و ما هم نخواستيم/ بريم يه جا كه خورشيد‌اش دروغ نيست/ اونجا كه ماه مي‌خنده بي‌فروغ نيست/ اون جايي كه بي‌منت است زمونه/ زندگي را مي‌سازيم عاشقوني»
بعد از این قطعه احسان قول داد که سه چهار قطعه‌ی جدید از آلبومش را اجرا کند که بنا بردلایلی که هیچ کس نفهمید دیگر هیچ قطعه‌ی جدیدی از آلبومش را اجرا نکرد.

آهنگ شاد می‌خواهید؟ پس آهنگ ملایم اجرا می‌کنم.
احسان طبق معمول برای چند باره از افشین یداللهی تشکر کرد و گفت خودم احساس می‌کنم این آلبوم بهترین آلبومم تا به حال خواهد بود، و خودم بی ‌صبرانه منتظر منتشر‌شدن آلبوم خواهم ماند.
احسان در ادامه صحبت‌هایش گفت: «آهنگ شاد دیگه خیلی اجرا کردیم، باز می‌خواهید شاد اجرا کنیم؟ با گفتن بله توسط مردم او می‌گوید آخه دیگه آهنگ شاد نداریم» و در ادامه احسان آهنگ «هر چی آرزوی خوبه» را با ساکسیفون نوازی گوش نواز هومن نامداری شروع می کند.

می‌خواستم بت بگم چقدر پریشونم دیدم خودخواهیه دیدم نمی تونم...
قطعه زیبای بعدی مربوط به یکی از کارهای پدرش است که شامل تصنیفی میشد که احسان در بینش آواز فوق العاده ای را به همراه ویولون مروستی اجرا کرد و نشان داد که از خواننده های موسیقی سنتی چیزی کم ندارد.
قطعه «خوشبختی» از آلبوم آخر احسان قطعه بعدی کار است كه صدای ویولن مروستی در ابتدای قطعه دل‌نواز و گوش‌نواز است. این قطعه غمگین و عاشقانه كلا سطح و حال و هوایش با بقیه‌ی آهنگ‌های احسان در آلبوم این قطعه فرق دارد، این ترانه احساسات ناجور و دل‌گداز عاشقانه و یادآوری خاطرات جداگشتگی از یار را بدجور به ذهن آدمی می‌تازاند.

قیطاسی هاج و واج می ماند که برود یا بماند
بعد از اجرای چندین آهنگ توسط خواجه امیری وسط قطعه «همه دنیا بخواد و تو بگی نه» مشکل فنی برای میکروفون قیطاسی نوازنده‌ی فلوت پیش می آید که سازش را زمین می‌گذارد و بنده خدا می‌ماند که سالن را ترک کند یا همانطور ایستاده به مردم نگاه کند، وسط اجرا از اینو اون می‌پرسد که بلاخره من چه کنم ولی همه سرگرم ساز زدند و توجهی به او نمی‌کنند او هم همینطور ایستاده تا آخر قطعه صبر می‌کند تا بعد از اجرا، احسان از مسئول فنی بخواهد که به مشکل او رسیدگی کند.

وقت برای تکنوازی نیست خودم می‌خونم
احسان که دیگرغلو‌گویی‌هایش ملکه‌ای بر ذهن‌اش شده خطاب به میثم مروستی گفت: «هر سازی بنده در زندگیم دیدم ایشان به نحو احسنت می‌نوازند»
قطعه بعدی مربوط می‌شود به همنوازی فوق العاده ویسل و ویولون که قیطاسی و مروستی قدرت نوازندگیشان را به رخ همگان می کشند، بعد از این قطعه احسان می گوید اینقدر اینا تند زدند که من گفتم الان پرواز می کنند
در ادامه ی صحبت او می گوید: «متاسفانه وقت برای تکنوازی نیست و ما وقت کم داریم و مجبوریم فقط دو آهنگ باقیمانده را اجرا کنیم»

خبری بهترین مدیر کل موسیقی کشور است، آلبومم فروردین دیگه حتما میاد
در ادامه احسان که همچنان دست از غلو گویی‌هایش برنمی‌داشت گفت: «جا دارد از دکتر خبری مدیر کل دفتر موسیقی و شعر تشکر کنم که به نظر من انصافا ایشان بدون هیچ اغراقی بهترین مدیر کل موسیقی تا به امروز بوده اند و من از ایشان تشکر می کنم، آقای خبری مدیریت خیلی خوب دارند و واقعا موسیقی کشور ما را جلو بردند و من صحبتی که با بقیه هنرمندان دارم، اکثر آنها هم از ایشون راضی هستند و از همین جا من خسته نباشید بهشان می گویم.»
احسان بعد از قطعه سلام آخر آهنگ پرنده مربوط به پدرش را اجرا کرد و در ساعت 20 و 55 دقیقه با تشکر و خداحفظی از مردم صحنه را ترک کرد.

حاشیه های کنسرت:
- خواجه امیری بارها از افشین یداللهی تشکر کرد و او را فرهیخته و یک اتفاق در 30 سال اخیر موسیقی و کشور معرفی کرد و گفت کسی مثل ایشان هر 30 سال در کشورمان ظهور می کند.

- بسیاری با داشتن بلیط در ردیف خبرنگاران نشسته بودند و بسیاری خبرنگاران هم روی صندلی دیگران نشته بودند، به همین دلیل بین خبرنگاران و مردم سر این موضوع بارها بحث شد.

- طبق معمول هیچ بروشوری برای معرفی عوامل کنسرت وجود نداشت.

- بر عکس کنسرت حمید عسگری، در این اجرا همه ی صندلی ها پر بود.

- طبق معمول در آخر کنسرت مسولین سالن وزارت کشوربا خبرنگاران برخورد بدی می‌کنند و اجازه‌ی حضور خبرنگار به بک استیج را نمی‌دهند که با میانجیگری مسئولین شرکت آواری هنر، شرکت برگزار کننده این کنسرت می‌توانیم پیش گروه برویم تا مصاحبه‌ای را با خواجه‌امیری داشته باشیم ولی او طبق معمول از این کار امتناع می‌کند.


- دفترچه را نخوانید، گیج می شوید
بعد از چند روز تاخیر دفترچه ای از سوی مسئولین جشنواره آماده شد که درونش به معرفی اعضای گروه و قطعات پرداخته شده بود، نکته عجیب اینجاست که در این دفترچه قیطاسی به اشتباه نوازنده ویولون معرفی شده و همچنین قطعات خوانده شده هیچ ربطی به آهنگ هایی که در دفترچه بود نداشت و احتمالا فلسفه وجودی دفترچه این بوده است که خبر نگار و مردم را در پیدا کردن نام قطعات و نوازندگان سردرگم بگذارد.

- مسئولیت در قبال رسانه‌ها
بعد از کنسرت دو سوال باز ذهن من را درگیر می کند، چرا هیچ کس به وظیفه‌ی خود عمل نمی‌کند؟ مگر جناب خواننده برای اجرایش از مردم پول دریافت نمی‌کند؟ مگر مردم او را حمایت نمی‌کند؟ پس او باید به سوالات مردم جواب دهد و از خواسته‌های آنان با خبر شود. خب رسالت خبرنگار هم همین است که نماینده‌ای از مردم باشد و حرف و سوال مردم را با هنرمندان مطرح کند، آیا این درست است که براحتی به خبرنگار و مردم بی توجه باشیم؟ نکته‌ی بعدی این است که در هر شاخه‌ای مثل ورزش، مربیان بعد از بازی وظیفه دارند که به سوال خبرنگاران جواب دهند، همانطور که مسئولین سازمانها و ادارات گوناگون وظیفه دارند که در نشست های خبری جوابگوی مردم باشند، پس این هم بدیهی است که یک هنرمند باید بعد از تمام شدن اجرایش جوابگوی سوالات خبرنگاران باشد و با آنها همکاری کند.

-احسان آبروی موسیقی پاپ
سوال بعدی که ذهنم را درگیر کرده بود این بود که چطور اهالی و اساتید موسیقی‌های جدی‌تر مثل کلاسیک و سنتی موسیقی پاپ ایران و هنرمندانش را ضعیف و کم مایه می‌شمارند، با اینکه در این گزارش از احسان زیاد گلایه کردیم ولی او با اجرای دیشبش نشان داد که از لحاظ فنی هیچ کم ندارد و از خیلی خواننده‌های سنتی و کلاسیک هم فنی‌تر و درست‌تر و صحیح‌تر می‌خواند، که در کنسرت های روزهای قبل ارکستر سمفونیک تهران که صادقی و نیما مسیحا به عنوان خواننده حضور داشتند در صدایشان کمی ضعف‌های معمولی یک اجرای زنده دیده می‌شد در حالی که خواجه امیری با اجرای فوق العاده ی دیشبش توانست آبرویی برای موسیقی پاپ ایجاد کند و نشان داد که سطح فنی بسیاری از هنرمندان موسیقی پاپ از موسیقی های به اصطلاح جدی تر بالاتر است.
منبع: 
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1388 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

nemidonam chera bishtare khanandeha inghad adat be chaplosi darand bar che asasi az ahaye ardestani be onvane behtari sedabardare keshvar nam mibarid dar iran adamaye kheyli herfee tar hast ke sound enjineerconcerthaye jahaniyan,aghaye ardestani aslan savade academike seda nadarand,albate ba kamale ehteram

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

یک خواننده درست درمون پیدا میشه همه میخوان خرابش کنن خواننده از این بهتر خانواده هنرمند صدای عالی کم حاشیه ایشون ازدواج کرده حتی نمیشه عکسی از مراسمشون تو وب پیدا کرد درسته علت گل کردن صدای ایشون تلویزیونه اما این موقعیت برا همه خواننده ها هست برا همینه که استاد افتخاری میاد برا سریال ها میخونه چون ارزش ومعروفیت خوندن تلوزیون از دادن البوم بیشتره وهر اهنگی هم تو تلوزیون پخش نمیشه گذاشتن احترام از کی تا به حال چاپلوسیه شما از کجا میدونی وضع موسیقی بهتر نشده شاید تعریف بجای بوده ایشون بیشترین امار خوندن واسه اخر سریالهارو دارن لبه تاریکی زیر زمین برای اخرین بار و... شما اهنگ سریال از نفس افتاده رو شنیدید اهنگی بوده که 60 درصد موفقیت این سریال بخاطر همین اهنگ بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

خوب شد صدا و سیمایی در کار بود این تونست خودشو معروف کنه مگر نه الان هیچکس نمیدونست همچین خواننده ای هم هست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

سلام انتقادی دارم به مدیر سایت وکسانی که برای سایت زحمت میکشن.این اصلا صحیح نیست شخصیت یک خواننده بره زیرسوال وداخل سایتی ماننداین از ی خواننده به عنوان چاپلوس وغیره صحبت شه امیدوارم دقت لازم رو داشته باشید وبیشتر به شخصیت خواننده ها بها بدید.انتقادسازندست ولی توهینو..باعث تخریب میشه.اقای خواجه امیری هم که حضور ندارن اینجا واین بی انصافیه هم درحق ایشون وهم درحق طرفدارانشون.مچکرم ازشما.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

man ke dige nemidunid che juri montazeram in albumo gush konam.akhe ehsan salighash khube age bege behtarin albumeshe hatman hast.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

دقیقا!با بهراد موافقم!البته این که اینقدر رو بورسه و در ماه 10 شب کنسرت میذاره همگی میدونیم دلیلش چیه!!!!!چاپلوسی!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

سلام!
با اینکه احسان خیلی زیاد در دسترس شده و لوث شده.باز هم یکی از بهترین هاست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

به امید موفقیت روز افزون احسان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

چراکامنت منوتایید نکردید؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

از خواجه امیری خوشم نمیاد
90 درصد معروفیش به خاطر تیتراژ خونی تو تلویزیون بود و همچنین پدرش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

خواهش میکنم احسان رو با یکی مثل همایون شجریان مقایسه کنید/درسته اصلا قابل مقایسه نیستند!
اگه سازهای پر شور موسیقی پاپ نبود نمیدونم کسی به کنسرت احسان میرفت؟ولی حالا همایون قطعات اوازیاش هم که هیچ سازی همراهی اش نمیکنه عالیه.
پس هنوز هم نمیتونیم کار احسان رو فنی بدونیم نه؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

تعریف خواجه‌امیری از یک مسئول وزارت ارشاد، باعث هو شدن وی شد
شب گذشته(یکشنبه 9 اسفند) احسان خواجه‌امیری در بخش ویژه پاپ؛ جشنواره موسیقی فجر در سالن همایش‌های وزارت کشور به روی صحنه رفت.

به گزارش ایلنا،این کنسرت از ساعت 21 و 25 دقیقه شروع و تا 22 و 54 دقیقه ادامه داشت درصورتی‌که قرار بر اجرای آن راس ساعت 21 گذاشته شده بود ولی بنابه دلایلی که هیچ‌کس حاضر به بازگو کردن آن نیست؛ این کنسرت با حدود 30 دقیقه تاخیر اجرا شد.

خواجه‌امیری در این کنسرت، 8 آهنگ را از آلبوم‌هایش اجرا کرد و یک آهنگ را از آلبوم جدیدش که قول به بازار آمدنش را تا اواخر فروردین سال 89 را داد، روی صحنه اجرا نمود.

وی در مورد آهنگ آلبوم جدیدش توضیح داد: فکر می‌کنم این آلبوم تا فروردین سال آینده به بازار آید و مطمئنم این آلبوم بهترین آلبوم من است که تنظیم‌کننده آهنگ‌های آن میثم مروسی و بهرنگ بهادرزاده هستند.

نکته جالب در اجرای این آهنگ این بود که خواجه‌امیری ترانه‌اش را حفظ نبود و از روی برگه ترانه‌اش را خواند.

یکی از نکات مهم این کنسرت؛ حضور پرتعداد عوامل اجرایی و نیروهای حراست و راهنماهای کنسرت بود که به خاطر تردد بیش از حد در سالن بسیاری را از دیدن درست برنامه محروم کردند. تردد و حرکت این افراد باعث اعتراض‌هایی در سالن شد که باعث برهم خوردن نظم کنسرت نیز شد.

خواجه‌امیری در بخشی از کنسرتش به تعریف از محمدعلی خبری(مدیرکل دفتر موسیقی ارشاد) پرداخت و او را بهترین مدیر و بهترین فردی دانست که تاکنون در این پست قرار گرفته است. این تعاریف پر از تملق خواجه‌امیری از خبری؛ باعث شد که در بخش‌هایی از سالن برخی تماشاچیان او را هو کنند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

سلام.باز هم افتخاری دیگر برای موسیقی پاپ ایران و استاد احسان خواجه امیری
در ضمن در خواب علیرضا باید بگم اگه موفقیت استاد احسان به خاطر صدا و سیما بود حتما مقطعی میشد ولی شما مطمئنا آلبومای استاد رو بادقت گوش نکردی.احسان تو آلبوم سلام آخر تیتراز میوه ممنوعه که خیلی صدا کرد رو نگذاشت ولی آلبومش پرفروش ترین شد.در ضمن خیلیای دیگه هم تو تلویزیون تیتراز خوندند حتی بیشتر از احسان ولی به جایگاه احسان نتونستند برسند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

احسان بهترینه وکسانی که از احسان خوششون نمیاد از موسیقی و صدا چیزی نمیدونند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

آقای مجید برادر من اگه احسان اون آهنگ میوه ممنوعه رو نذاشت دلیل دیگه ای داره.
سلام آخر رو احسان اوایل تابستون فرستاد ارشاد در حالی که میوه ممنوعه پاییز ساخته !!
ولی جدا از اینا احسان یکی از بهترین صداها رو داره و این غیر قابل انکار!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

احسان عالیه و بهتر از او کسی نیست چون به کسی اعتنا نمیکنه و غرور مردانه ای داردلجتان گرفته . هیچ هم چاپلوس نیست بلکه چون خاطر خواه زیاد دارد کمی خودش رو لوس میکند باز هم نازش خریدار داره چرا حرصتون میگیره صدای زیبا -شکل زیبا-تیپ قشنگ و....همیشه نامبر وان برای نسل جوان و خانواده هایشان.
احسان جان امیدوارم همیشه موفق باشی و به امید امدن البوم جدیدتروز شماری میکنم.کارت در جشنواره عالی بود و کنسرتت بدون هیچ تذکری ادامه داشت.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

خدایی احسان نصف معروفیت و گذاشتن کنسرتشو مدیون تملق گوییش؟!
یاد تدین در داستان کمال املک میافتم؟!!!
به هر حال اینم راهی!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

همه صندلی ها پر نبود لطفاً گزارش ها رو بدون بزرگنمایی بدین و از بزرگنمایی پرهیز کنید.
اجرای خود احسان که عالی بود اما ارکسرش هیچ خوب نبود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

زهرا خانوم واقعا جالب بود!
"هیچ هم چاپلوس نیست"
جدیدا آدم میخواد خودشو لوس کنه چاپلوسی میکنه؟جالبه!!!احتمالا این شیوه ی ابدایی احسان خانه!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

ادمی که می خواهی صادق باشی اگه لب حوضی یا رفتی توش چرابقیه رابا خودت میبری صدایی که باید بره لب حوض صدایی نیست که مردم با تمام وجود به ان عشق میورزندبلکه صداییه که در سالن خالی به صدا در میاید
حالا هم حسادتت گل کرده کاریش هم نمیشه کرد.
حسودی دیگه!!!
ولی چشمت را به روی واقعیت بستی میبینی که هم احسان اقا و هم پدر ارجمندشان جلوی بقیه هنرمندان ایستادند و دردرجه ی اول قرار دارند
احسان هرچی که باشد طرفداران ملیونی خودش را دارد فقط چندتا حسودی مثل شما هاهستند که ازروی..........با او مخالفید.
خودتون را اذیت نکنید دیده نمیشید
احسان جان همیشه طرفدارت هستیم و می مونیم
پاینده باشی مثل همیشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

هنرمند بی عزت که وایسه و ببینه اینهمه هنر موسیقی رو می جوند و از این قبیله تاتار تعریف کنه معلومه بایدم بهش بدن دو تا دوتا تیتراژ بخونه .پدرش با اون صدای بی نظیر و طلاییش جایی تو هنر اصیل پیدا نکرد چون ریشه هنرش تو لمپنیسنم بود پسر هم که صدایی نداره ، معلومه تکلیفش رو باید گذاشت لب حوض حالا حتی پشت اسم شاعر هم که پنهان بشه ! واقعا این همه حمایت از کسانی که با امکانات و دانش فرهنگی اندکشون در گفتار و رفتار حرفه ای آبروی هرچی بی فرهنگ رو سعی می کنن بخرن جای سوال نداره چرا با این ضعفهای مشهود می تونن مطرح بشن؟
موسیقی مردمی باید صداقت داشته باشه و می تونه نبض حقایق و بروز خلاقیت و هنر جوانانی باشه که متأسفانه مجبورن در بهترین حالتش بخاطر پول فقط پشت این مانکنها ساز بزنن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

سلام می خواستم بگم این سایت واقعا خیلی به روز ولی اگه بشه اطلاعات خاص ترو ویژه تری از احسان بزارید ممنون میشم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

مریم عزیزم به نکته ی خوبی اشا ره کردی
بعضی ها زود نظر می دهندبدون این که چیزی بدانند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

اقا بهراد اگه از احسان خوشت نمیاد مجبورت نکردن بیای توسایت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

با نظر زهرا موافقم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

با تشکر از شما عزیزان که از اقااحسان و طرفدارانشان حمایت میکنیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

ادامه نظراولالبوم سلام اخر رو شندید اهنگ سلام اخرش بدون اغراق بهترین وکلاسیک ترین اهنگ تو حس وحال خداحافظی وفراقه این اهنگ بارها وبارها از تلوزییون پخش شد این قدر مورد قبوله که تو مراسم سال تحویل میخونن وتو مراسم روز جوان خواننده مراسم میشن که پخش مستقیم تلوزیونی داشته تو کانادا کنسرت داشته که بزرگترین مراسم ایرانیان خارج کشور بود بیش از 40 کنسرت تو امسال داشته کدوم خواننده چنین کاری میکنه نمیدونم البوم جدیشون نه قطعه هست چقدر ایشون اعتماد به نفس داره کا با نه قطعه کار البوم های دوازده قطعهای رو میخواد بکنه نمیدونم تا کی میخواهیم از بهترین هامون انتقاد های بچه گانه کنیم نامبر وان موسیقی پاپ ایشونه چون پر هوادار ترین مجازترین کم حاشیه ترین فنی ترین وحرفه ایترین خواننده پاپ هستن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

واقعا که اقا احسان جز بهترین خواننده های پاپ موسیقی ایران هستن و ابروی ریخته شده ی موسیقی پاپ را با صدای بسیار زیبا ی خود خریدند
راستش اصلا این درست نیست که به یک همچین کسی که باعث سرافرازی موسیقی ایران شده بی احترامی کنیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

برای حرفه ای ترین خواننده ی پاپ احسان عزیز ارزوی موفقیت دارم در ضمن بهراد جان اندک زمانی فکر کن بعد نطر بده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

خاص تر یعنی مثل چی ؟
بنویس چی میخواهی تا در سایت گذاشته بشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

نام البوم جدید احسان چیه؟
احسان جان موفق باشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

اون بخش از کنسرتی روکه به عنوان سورپرایزگذاشته بودید پارت1و2نتونستم دانلود کنم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

محل ضبط موسیقی های خواجه امیری وکلا تنظیمات اهنگ ها کجاست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

اگه فیلم ها ازجهت تصویر وصدا یه مقدار بهتر بشه خیلی خوبه ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

منظور م مصاحبه جدید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

به نظر من اطلاعات خیلی کلی همین موفق باشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

مصا حبه ی جدید احسان در همین سایت هستش و اخرین مصاحبه با روز نامه ی خبر نگار بوده که نظر شان را در باره ی موسیقی و ترانه سرا ها فرمودندو مژده ی انتشار البوم جدیدشان را در اوایل فروردین دادند و درباره ی قیمت بالای کنسرت ها گفته بودند که فقط قشر خاصی میتوانند بروند و از این موضوع گله مند بودند البته این مصابه برای ماه بهمن است ایشان مصاحبه ی جدیدی نداشتند و در تاریخ 10 اسفند در روز نامه ی جام جم خبرنگاران درباره ی کنسرت شب فبل گزارش تهیه کرده بودند که در وب سایت احسان گذاشته شده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

محل ضبط موسیقی اقای خاپواجه امیری در استدیو شخصیخودشونه و محل کارشون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

بعضی هاشون درست اپلود نشدن و بعد در دانلود کردن مشکل ایجاد میشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

برخی از فیلم ها از کنسرت ها است وچون از اوردن دوربین جلوگیری می شود با مو بایل فیلم گرفته می شود برای همین موبایل قدرت فیلم برداری به اندازه ی دوربین ها را ندارد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

ممنون میشم اگه فیلم کنسرت کیش درسایت قرار بدین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

من که عاشق صداشم واقعا نامبروان من هرجوری که باشه حمایتش میکنم. اونایی هم که خوششون نمیاد میتونن خیلی راحت از این صفحه برن بیرون چرا توهین میکنید ، البته دلیلی جز حسودی نمیتونه باشه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گزارش مفصلی از حاشیه و متن کنسرت احسان خواجه امیری | موسیقی ما