برنامه یاد بعضی نفرات
 
پيش‌فروش بليت‌هاي جشنواره‌ موسيقي فجر انجام نشد
به‌دليل برقرار نبود ارتباط با سايت،
پيش‌فروش بليت‌هاي جشنواره‌ موسيقي فجر انجام نشد
پيش‌فروش اينترنتي بليت‌هاي جشنواره‌ي موسيقي فجر كه قرار بود، از امروز انجام شود، به‌دليل برقرار نشدن ارتباط با سايت فروش بليت ممكن نشد.امروز (يك‌شنبه، دوم اسفندماه) قرار بود، در كنار پيش‌فروش بليت‌هاي دانشجويان و هنرمندان موسيقي، ديگر علاقه‌مندان هم به خريد اينترنتي اين بليت‌ها بپردازند؛ ولي مركز فروش بليت ويژه‌ي دانشجويان و هنرمندان امروز اعلام كرد كه به‌دليل عدم ارتباط با سايت و راه‌اندازي نشدن فروش بليت اينترنتي، امكان فروش اين بليت‌ها را ندارند.

البته بابك رضايي ـ مدير عامل انجمن موسيقي و مسؤول هماهنگي‌هاي جشنواره ـ در اين‌باره گفت: متأسفانه از صبح با مشكل در اين سايت مواجه بوده‌ايم؛ اما اميدواريم اين مشكل به‌زودي رفع شود تا علاقه‌مندان از امروز امكان گرفتن بليت‌هاي خود را داشته باشند. البته دانشجويان و هنرمندان مي‌توانند طبق اعلام قبلي به دبيرخانه مراجعه و با ارائه‌ي كارت شناسايي و مدارك لازم براي ثبت نام اقدام كنند.

امروز و فردا براي پيش‌فروش با تخفيف بليت‌هاي بخش ويژه‌ي دانشجويان و هنرمندان موسيقي در نظر گرفته شده‌اند و دانشجويان و هنرمندان بايد با ارائه‌ي كارت دانشجويي، كارت هنرمندي و كارت ملي به اين مركز كه در خيابان انقلاب، خيابان شهريار، خيابان هانري كربن، مركز فروش بليت اينترنتي ويژه‌ي دانشجويان و هنرمندان مراجعه كنند.

دانشجويان رشته‌ي موسيقي با تخفيف 50 درصد، ديگر دانشجويان با تخفيف 30 درصد و هنرمنداني كه كارت خانه‌ي موسيقي را دارند، با تخفيف 20 درصد مي‌توانند اين بليت‌ها را بخرند.

اين در حالي است كه از صبح امروز سايت مربوط به فروش اينترنتي بليت‌هاي جشنواره بالا مي‌آيد، اما دسترسي به پيش‌فروش بخش‌هاي مختلف آن (با وجود اعلام ستاد جشنواره براي راه‌اندازي اين سايت به نشاني www.t-nay.ir از ساعت 16 امروز) فعال نيست.
منبع: 
ایسنا
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اسفند 1388 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پيش‌فروش بليت‌هاي جشنواره‌ موسيقي فجر انجام نشد | موسیقی ما