برنامه یاد بعضی نفرات
 
جشنواره بيست و پنجم موسيقي فجر حرف جديدي براي گفتن دارد
معاون هنري ارشاد:
جشنواره بيست و پنجم موسيقي فجر حرف جديدي براي گفتن دارد
موسیقی ما -  محمد‌حسين ايماني گفت: جشنواره موسيقي تلاش كرده تا حد ممكن بتواند به گونه‌اي برنامه‌ريزي كند كه حرف جديدي براي گفتن داشته باشد تا انتظارات هنرمندان موسيقي و مردم كه مخاطبان آن هستند را برآورده كند.

محمدحسين ايماني خوشخو معاون هنري ارشاد  در خصوص سياست‌هاي جشنواره بيست و پنجم جشنواره موسيقي فجر گفت: جشنواره موسيقي فجر نقطه عطف جريان موسيقي كشور و بزرگ‌ترين رويداد موسيقي است كه از اقبال بين‌المللي هم برخوردار است. همه كساني كه به نحوي با هنر موسيقي مرتبط هستند مخصوصا هنرمندان موسيقي و جوانان هنرمند موسيقي منتظر به وقوع پيوستن اين رويدادند تا بتوانند دستاوردهايي از آن داشته باشند.
وي ادامه داد: به دنبال اين استقبال جشنواره تلاش كرده تا حد ممكن بتواند به گونه‌اي برنامه‌ريزي كند كه حرف جديدي براي گفتن داشته باشد تا انتظارات هنرمندان موسيقي و مردم كه مخاطبان آن هستند را برآورده كند.
معاون هنري ارشاد با دسته بندي مخاطبان جشنواره بيان داشت: مخاطبان جشنواره سه دسته هستند دسته اول هنرمندان موسيقي كه به شكل تخصصي كار را دنبال مي كنند،دسته دوم جواناني كه مي‌خواهند در يك عرصه رقابتي توانمندي‌هاي خودشان را نشان دهند و دسته سوم مردم هستند بر اين اساس جشنواره براي هنرمندان موسيقي در حوزه پژوهشي،تجليل از پيشكسوتان،حضور پيشكسوتان در هيأت‌هاي داوري و انتخاب، مواجه پيشكسوتان با هنرمندان خارج از كشور تدارك ديده است.
ايماني در خاتمه افزود:براي جوانان مهمترين بخش رقابتي است كه خصوصا در يك سال اخير رقابت‌ها خيلي داغ شده و گروه‌هاي جوان پس از جشنواره سال قبل خود را براي اين دوره آماده مي‌كنند تا توانايي‌هاي هنري خود را نشان دهند. براي مردم هم تنوع انواع موسيقي با حفظ ملاك‌هاي هنري، فرهنگي و ارزشي اهميت دارد كه اگر جشنواره بتواند اين انتظارات را برآورده كند مي‌توانيم بگوييم كه به اهداف خودش رسيده است.
منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 بهمن 1388 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

چقدر این معاون هنری ارشاد خرسنده برای خودش ((:

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

این معاون هنری ارشاد روز در گذشت استاد بزرگ موسیقی «استاد مشکاتیان » هم اومده بود.اینقدر مردم از دستش کفری بودن نذاشتن حرف بزنه.
حالا واسه خودش نظر دهی هم می کنه؟!
خوبه والا!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جشنواره بيست و پنجم موسيقي فجر حرف جديدي براي گفتن دارد | موسیقی ما