برنامه یاد بعضی نفرات
 
کیوان ساکت: «در ایران کنسرت نمی‌دهم»
کنسرت‌های آمریکای شمالی کیوان ساکت از اوایل سال پیش رو؛
کیوان ساکت: «در ایران کنسرت نمی‌دهم»
موسیقی ما- كیوان ساكت، نوازنده توانای تار و سه‌تار كه یكی از پركارترین هنرمندان اهل موسیقی در سال‌های اخیر محسوب می‌شود‏، فعلا قصد اجرای كنسرتی را در داخل كشور ندارد.

كیوان ساكت قرار است، بهار امسال در شهرهای ونكوور، مونترال، تورنتو، اوتاوا، لس‌آنجلس، سن دیگو و سن خوزه به اجرای كنسرت بپردازد.
ساكت دراین‌باره گفت: این كنسرت از 20 فروردین‌ماه در ونكوور آغاز می‌‌شود و پس از 10 روز و با برگزاری مستركلاس و كارگاه آموزشی در كانادا به پایان می‌رسد. سپس در لس‌آنجلس، سن دیگو و سن خوزه كنسرت خواهیم داشت و در واشنگتن هم یك مستركلاس و كارگاه آموزشی برگزار خواهم كرد.
وی به نحوه برگزاری این كنسرت‌ها اشاره كرد: این كنسرت‌ها در دو بخش تك‌نوازی تار و سه‌تار توسط خودم و بخش دیگر هم گروه نوازی تار، سنتور، كمانچه، تنبك و خواننده روی صحنه خواهد رفت. اعضای گروه وزیری در این سفر مرا همراهی نمی‌كنند بلكه این تور، با تركیبی از هنرمندان ساكن خارج از كشور، تشكیل خواهد شد.
وی در پاسخ به این سئوال كه آیا برنامه اجرای كنسرتی داخلی كشور دارد یا نه؛ عنوان كرد: فعلا برنامه‌ای برای اجرا در داخل كشور ندارم. فكر می‌كنم سایر هنرمندان طراز اول كشور هم برنامه‌ای ندارند. اركستر كرمان تمرینات خود را پیگیری می‌كند. اما برنامه‌های اركستر گرگان به دلیل عدم حمایت نهادهای محلی فعلا معوق مانده است.
كیوان ساكت طی چند سال اخیر؛ اركسترهای محلی كرمان، گرگان، شیراز و اصفهان را با حضور نوازندگان جوان ساكن این شهرها تاسیس و رهبری كرده است.
منبع: 
ایلنا
تاریخ انتشار : جمعه 2 بهمن 1388 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کیوان ساکت: «در ایران کنسرت نمی‌دهم» | موسیقی ما