برنامه یاد بعضی نفرات
 
عمران‌لو: «اگر حمايت مالی نشويم سفر گروه‌مان به المپيک لغو می‌شود»
سرپرست گروه آوازی تهران خبر داد؛
عمران‌لو: «اگر حمايت مالی نشويم سفر گروه‌مان به المپيک لغو می‌شود»
موسیقی ما- سرپرست گروه آوازی تهران از احتمال لغو سفر اين گروه پرافتخار به كشور كره خبر داد و گفت:« درصورتی‌كه از سفر گروه آوازی تهران برای شركت در المپیك گروه‌های كر چین حمایت نشود، سفر گروه برای شركت در این المپیاد منتفی است.»

میلاد عمران‌لو با اعلام اين خبر گفت:« المپیك گروه‌های كر هر دو سال یك بار در یكی از كشورهای جهان برگزار می شود. المپیك سال 2010 نیز امسال در چین برگزار می‌شود. ما برای شركت در این المپیك؛ برنامه‌ریزی و از حدود سه ماه قبل تمرینات خود را آغاز كرده‌ایم، اما اگر نتوانیم برای این سفر حامی مالی پیدا كنیم، سفرمان لغو خواهد شد.»
در سفر پیشین گروه آوازی تهران برای شركت در مسابقات گروه‌های كر در كشور كره؛ معاونت هنری وزارت ارشاد هزینه‌های این سفر را تامین كرد. سفری كه این گروه مدال طلا دریافت كرد اما هنوز حمایت ارشاد از این سفر گروه برای بار دوم قطعی نشده است.
به گفته عمران‌لو؛‌ صحبت‌هایی با معاونت هنری و دفتر موسیقی برای تامین هزینه‌های سفرانجام شده، اما هنوز قولی مبنی بر حمایت به این گروه داده نشده است.
عمران‌لو اضافه كرد: «در سفر ما به ایتالیا و اسپانیا تنها هزینه رفت و آمد توسط دفتر موسیقی تامین شد و باقی هزینه‌های سفر مانند اقامت و شركت در فستیوال توسط خود اعضا تامین شد كه تقریبا هركدام از دوستان حدود 3 میلیون تومان خرج كردند. اما فكر می‌كنم اعضای گروه این بار توانایی تامین هزینه‌ها را نداشته باشند.»
سرپرست گروه آوازی تهران در پاسخ به این سوال كه آیا در این رقابت هم امیدی به كسب مدال می‌رود یا خیر؛ گفت: «این المپیك رقابت بسیار مهمی است و حدود 500 گروه كر در آن شركت می كنند. ما امیدواریم كه در سه بخشی كه برنامه شركت داریم، بتوانیم فارغ از رنگ مدال‌ها؛ مقام كسب كنیم.»
المپیك گروه‌های كر جهان تیر ماه 1389 در چین برگزار خواهد شد و گروه آوازی تهران با 12 قطعه در سه بهشت: كر مجلسی، موسیقی فولك و موسیقی پاپ در آن شركت خواهد كرد.
منبع: 
ايلنا
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1388 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود عمران‌لو: «اگر حمايت مالی نشويم سفر گروه‌مان به المپيک لغو می‌شود» | موسیقی ما