برنامه یاد بعضی نفرات
 
حمید عسکری به سومین کما هم خواهد رفت
حمید عسکری کار آلبوم جدید خود را آغاز کرد
حمید عسکری به سومین کما هم خواهد رفت
موسیقی ما- مینا آتشی: حمید عسکری مدتی‌ست که کار آلبوم جدید خود را آغاز کرده و نام آن‌را «کما3» گذاشته است.
بنابرگزارش خبرنگار «موسيقی ما»، این خواننده‌ی جوان پاپ بعد از انتشار آلبوم جدید خود به نام «کما 2»، با تنظیم‌های نیما وارسته و آهنگ‌سازی خودش، به انضمام ترانه‌هایی از داریوش شهریاری و شخص حمید عسکری، در حال حاضر مدت کوتاهی است که کار آلبوم جديد ديگری را در استودیوی شخصی نیما وارسته آغاز کرده است.
حمید عسکری در این رابطه به خبرنگار «موسيقی ما» گفت: «الان مدتی‌ست که کار این آلبوم را شروع کرده‌ام و نام آن‌را هم «کما 3» گذاشته‌ام، این آلبوم فعلا در مرحله‌ی ملودی‌سازی است که خودم آن‌را انجام می‌دهم و البته تنظیم‌های این آلبوم هم مثل «کما 2» به عهده‌ی نیما وارسته است و نیما در این آلبوم هم نقش پررنگی خواهد داشت».
حمید در ادامه افزود: «در تاریخ‌های 6 و 7 آذر هم به احتمال قوی در کیش برنامه کنسرتی خواهم داشت که احتمال تمدید آن به مدت یک هفته هم وجود دارد البته چندین جای دیگر برنامه‌هایی پیشنهاد شده که در صورت اخذ مجوز آن‌را اعلام خواهیم کرد و بعد از اتمام تمامی این کنسرت‌ها مدتی کوتاه را برای استراحت به خارج از کشور سفر می‌کنم».
لازم به ذکر است که این خواننده در تاریخ‌های 21 و 22 آبان‌ماه سال جاری کنسرت موفقی را در تهران، سالن همایش‌های برج میلاد به تهیه‌کنندگی شرکت فرهنگی‌هنری «سل‌فا» برگزار کرد.
منبع: 
موسيقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آبان 1388 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

ما فکر کردیم این بنده خدا این بار کاملا میره به کما! مثل اینکه تا سه نشه بازی نشه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

خواننده نبود ديگه خبر اين يارو رو ميزاريد
يك بار كما داد بسته ديگه
ادم چقدر ميتونه جواد باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

واي خيلي خوشحال شدم . اميدوارم زودتر و با خوبي اين آلبوم هم آماده بشه و حميد عزيز هم يه كنسرت قشنگ مثل همه كنسرتاش مخصوصا مثل 21 . 22 آبان كه همه چي عالي برگزار شد از اين آلبوم هم اجرا كنه. ((حميد جان اميدوارم موفق باشي))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

مثل هميشه زيبا بود مرسي آقا حميد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

امیدوارم تجربه کما2 در کما3 تکرار نشود. با احترام فراوان به حمید عسگری و نیما وارسته عزیز

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

آقا حتما فراموش کرده که آلبوم اولشم به اسم شادمهر داد بیرون که مردم گوش کنن. این یکی هم با یه سری ملودی بچه گونه که به زور نیما وارسته یه کم رنگ و لعاب گرفته. همچین میگه با ملودی های خودم، آدم یاد پیتزا درست کردن مادربزرگش میفته. بز.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

ظرفیتش همون یک آلبوم بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

توانایی آقای عسکری همون آلبوم کمای اول بود و به نظر من دیگه بعد از اونکار تمام تک آهنگاش و آلبوم کمای دو همه و همه سوخته بودن.حمید دیگه بخواد یا نخواد کنار رفتس و این به خاطر سبک یک دست و تقلیدیشه - البته هر کسی یه راه چاره داره و راه چاره ی حمید عسکری عزیز هم یه تغییر اساسی در سبک کاریش هست.منم دوست دارم پیشرفتشون روز افزون باشه.امیدوارم توی کما سه بتونه غیر منتظره باشه.واقعاً کما 2 یک آلبوم تقلیدی و ضعیف بود که احتمالاً میشه لقب ضعیفترین آلبوم سال رو از هر نظری بهش داد اما حمید توانمنده حتماً میتونه خودشه تثبیت کنه.همونطور که قبلاً نشون داد که با کما یک چطور اومد بالا.اما تعجب من از اینه که چرا نیما وارسته رو بعنوان تنظیم کننده ی کمای جدید انتخاب کرده؟؟؟چون واقعاً ایشون اصلاً توانمند نیست.به نظرم کار درست رو بنیامین کرد و بعد از اینکه حتی با آلبومی که نیما وارسته ساخت اومد بالا اما با این وجود بازهم به ناتوانیش یقین پیدا کرد و واسه کار 88 رفت سراغ یکی دیگه که البته انتخاب خوبیم نکرد...!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

Nima Varasteh is the best violinist in iran

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

اینم شد خبر؟!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

عالی بود عالیییییییییییییییییییی
بهترین کنسرت داخلی بود کنسرتش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

گروه موسيقي «آيلين» فعاليتِ‌ خود را از سال 1385 آغاز كرد. با مشاركت در زمينه‌هاي گوناگون توليد قطعات موسيقي، يعني ترانه و ساخت آهنگ و همچنين اجرا در بهترين و به‌روزترين استديوهاي ضبط موسيقي در تهران و در نهايت پخش اثر از بهترين روزن‌هاي ارائه‌ي موسيقي روز فعاليت‌هايي بسيار گسترده داشته و آثار متعددي در كارنامه كاري و هنري‌اش ثبت نموده. تارنماي رسمي گروه موسيقي «آيلين» كه پيش از اين سايت «www.aylin-team.com» بود به دلايل بسياري و جهت تغييراتي جُزئي تعطيل شد، و تارنماي رسمي فعلي گروه موسيقي «آيلين» و‌ب‌لاگِ حاضر است. گروه «آيلين» از هم‌اكنون، همچنان چون گذشته، آماده‌ي همكاري و ارائه‌ي حرفه‌اي‌ترين مبناهاي ساختاري قطعات و آلبوم‌هاي موسيقي با هنرمندان عزيز است

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

دوستان، بی انصافی هم حدی داره...
در مورد نظراتی که راجع به کما 2 در این مدت داده شده، چه در این سایت چه خیلی جاهای دیگه که من مقاله ها و نظراتی در این باره حوندم...
اولاً، از نظر من حمید عسکری به دلیل اشتباهاتی نتونست آلبوم موفقی تولید کنه. شعر ها و ملودی ها می تونست بهتر باشه... ولی این حرفایی که راجع به تقلیدش از بینیامین و شادمهر زده میشه از انصاف گذشته. در تمام این نقد هایی که من خوندم، نویسنده جز آهنگ "فرشته" از آهنگ دیگه ای حرف نمی زنه، اصلاً بقیه آلبومو گوش کردین؟! این همه ترانه توشه...بله، بعضیاش تکرار خودشه...ولی خودش، نه شادمهر و نه بنیامین. اگه صداش شبیه شادمهره حق نداره بخونه؟ تو هیچ کدوم آهنگای کما 2 حس نمی کنم که سعی می کنه شبیه شادمهر بخونه و به جز فرشته هیچ آهنگیش منو یاد بنیامین نمیندازه. همیشه تکرار موفقیت در آلبوم دوم سخته و این هم مثالی از اونه، همین...ولی تهمت تقلید ناشیانه واقعاً دور از انصافه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

با امید موفقیت برای نیما و حمید عزیز

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

واقعا با چه امیدی ؟ اگه بخواد مث کما 2 باشه بهتره شروع نکنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

khob shomaha age az hamid askario nima varaste badetoon miad pas chera miain khabarayi ke rajebeshoon neveshte mikhoonid?lotfan enghadr khodetoono zaye nakonid dige

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

عین این فیلم های هالیوودی!حتما می خواد بعدشم کما ی 4 و 5 و 6 و ..
بده!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

salam , mishe gozaresh az concerte 22 e abane hamid bezarid ? hamishe gozaresh mizashtid ama in bar zaheran nazashtid . age mishe bezarid va ahangaye ejra shodaro begin lotfan be tartib

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

قبل از كما 2 اين تلقي وجود داشت كه حميد عسكري بهتر از كما نخواهد بود البته من اينطور فكر نميكردم اما متاسفانه كما 2 بسيار ضعيف و دور از انتظاربود ظاهرا حميد عسكري فكر كرده هر چي بخونه مورد توجه واقع ميشه اميدوارم تو كارهاي بعدي حسابي جبران كنه ما ازش كما رو داريم كه سطحش خيلي بالاتر از اين دومي بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

عشق است و حمید عسکری

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حمید عسکری به سومین کما هم خواهد رفت | موسیقی ما