برنامه یاد بعضی نفرات
 
تور کنسرت شمس و پورناظری‌ها در آمريکا برگزار می‌شود
از 5 مهر تا 17 آبان؛
تور کنسرت شمس و پورناظری‌ها در آمريکا برگزار می‌شود
موسیقی ما - گروه «شمس» به سرپرستی کیخسرو پورناظری و به خوانندگی سهراب پورناظری تور کنسرت‌های آمریکایی خود را به نام «برای ایران» از 5 مهر تا 17 آبان برگزار می‌کند. کیخسرو پورناظری با اعلام این خبر گفت: «قطعات ترکیبی از کارهای جدید و قدیم و از ساخته‌های من و پسرانم است. همچنین در این کنسرت از شعرهای مولانا، فریدون مشیری و شفیعی کدکنی بهره برده‌ایم.»

سرپرست گروه شمس در ادامه افزود:«این کنسرت در دو بخش اجرا می‌شود. بخش اول تنبورنوازی و بخش دوم ارکستر سنتی ایرانی به همراه سازهای کوبه‌ای است.»

تهمورث پورناظری (تنبور و عود)، سهراب پورناظری (کمانچه و تنبور)، نجمه تجدد (خواننده)، حمیدرضا تقوی (سنتور)، روبین واسی (پرکاشن)، حسین ذهاوی (پرکاشن)، شهاب پارنج (پرکاشن)، ندا خاکی (تنبور و همخوان) و گیتی اقلیمی (تنبور) گروه شمس را در این کنسرت همراهی خواهند کرد.

کنسرت «برای ایران» به دعوت موسسه پرشین سنتر و موسسه مهر، به مدیریت و برنامه‌ریزی تهمورث پورناظری، آهنگساز گروه شمس در شهرهای نیویورک، واشنگتن، لوس آنجلس، سانفراسیسکو و سندیگو انجام می‌شود.

گفتنی است که پیش از این گروه شمس در کشورهای هند، چین، ازبکستان،عرق، یمن، پاکستان، بلژیک، هلند، فرانسه، آلمان و ایتالیا به اجرای برنامه پرداخته‌ است.
منبع: 
ایسنا
تاریخ انتشار : شنبه 14 شهریور 1388 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تور کنسرت شمس و پورناظری‌ها در آمريکا برگزار می‌شود | موسیقی ما