برنامه یاد بعضی نفرات
 
انتقاد افتخاری از پخش نشدن تیتراژ «پنجمین خورشید» و پاسخ تلويزيون
باز هم انتقاد از صدا و سیما؛
انتقاد افتخاری از پخش نشدن تیتراژ «پنجمین خورشید» و پاسخ تلويزيون
بهناز شیریانی: سریال «پنجمین خورشید» تنها سریال مناسبتی ماه مبارک رمضان امسال است که در تیتراژ پایانی آن آواز پخش می‌شود. خواننده این تیتراژ علیرضا افتخاری است که صدای او را پیش‌تر در تیتراژ پایانی سریال‌های دیگری شنیده بودیم. در حالی که تا چند روز قبل، گله‌مندی‌هایی از نبود آواز در تیتراژ پایانی مجموعه‌های ماه رمضان عنوان می‌شد، تنها خواننده سریال‌های امسال هم از نحوه برخورد صدا و سیما با چگونگی پخش آوازش گله‌مند است.

گله‌هایی که به‌خاطر عدم پخش یا ناقص پخش کردن صدای اوست. علیرضا افتخاری در این‌باره به «وطن امروز» گفت: «متاسفانه صدا و سیما گاهی زحمات کسانی که عمری را در عرصه هنر و خدمت به مردم سپری کرده‌اند نادیده می‌گیرد».

او ادامه داد: «من در مدت 30 سال فعالیتم و همکاری با سازمان صدا و سیما همواره سعی کرده‌ام تا کاری برای مردم انجام دهم اما احساس می‌کنم وقتی به شخصیت یک هنرمند اینگونه توهین می‌شود، انگیزه برای کار کردن برای مردم کم می‌شود.» این خواننده در پایان می‌گوید: «من سال‌ها است که آواز تیتراژ پایانی سریال‌های مختلف را می‌خوانم اما پخش نکردن یا ناقص پخش کردن آن، من را در ادامه این کار مردد می‌کند». برای پیگیری این مساله و جویا شدن از علت پیش آمدن این اتفاق سراغ عوامل تولید مجموعه «پنجمین خورشید» و گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما رفتیم. علیرضا علیزاده، مدیر تولید مجموعه «پنجمین خورشید» در این‌باره گفت: «پخش تیتراژ بر عهده شبکه است و گاهی که تیتراژ پخش نمی‌شود، به دلیل حجم بالای برنامه‌های شبکه یا پخش زنده فوتبال است».

 از مسؤولان شبكه سوم سیما هم که مایل نبودند عنوان‌شان قید شود، اینگونه جواب شنیدیم: «شبکه سوم سیما گاهی به دلیل حجم زیاد برنامه‌ها مجبور به قطع تیتراژ یا عدم پخش آن می‌شود. علت عدم پخش تیتراژ سریال «پنجمین خورشید» هم پخش زنده فوتبال بود ولی از این به بعد تیتراژ و آواز استاد افتخاری به صورت کامل پخش خواهد شد».
منبع: 
محمد تاجیک
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهریور 1388 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

سلام
واقعا با فاجعه ای بزرگ روبرو هستیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

بنده ي پير خراباتم كه لطفش دائم است ورنه لطف شيخ و زاهد گاه هست و گاه نيست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

آقای افتخاری که فعلاً حسابی نور چشم صدا و سیما هستند، آنهم با دلیلی برعکس مردمی بودن و مردانگی اساتیدی چون شجریان و ناظری و ... آقای افتخاری فقط جواب بدهند که چرا این اعتبار سی ساله را که از مردم کسب کردند، {...} پایمال کردند. رادیو تلویزیون هم که فعلا با صدای ایشان قبضه شده، حالا 30 ثانیه کمتر !!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

با سلام خدمت مدیران سایت
در مورد پیامی که ساعتی پیش دادم و ناقص منتشر شد ، معذوراتتان را می دانم ولی ای کاش حداقل اشاره ای در این مورد داشتید که شرکت در میتینگ انتخاباتی ، چون با این نوع سانسوری که کردید ، بیشتر پاپ خوانی و یا پر خوانی ایشان به ذهن می رسد .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

دوستان عزیز ، جهت شرکت در نظرسنجی انتخاب برترین خواننده های پاپ مجاز سی سال اخیر ایران به وبلاگ www.music82.persianblog.ir مراجعه نمایید .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

من همچنان آقاي افتخاري را بهترين خواننده مي دانم و با صداي او عشق مي كنم .در شرافت و مردانگي او هم شك ندارم و يك تار موي او را با صد هزار به اصطلاح خواننده عوض نمي كنم.استاد دمتان گرم. تاكور شود هر آنكه نتواند ديد.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود انتقاد افتخاری از پخش نشدن تیتراژ «پنجمین خورشید» و پاسخ تلويزيون | موسیقی ما