برنامه یاد بعضی نفرات
 
منتظر معرفی وزیر ارشاد جديديم
علیرضا عصار در گفت‌وگوی اختصاصی با موسیقی ما؛
منتظر معرفی وزیر ارشاد جديديم
موسيقی ما- بهمن بابازاده: علیرضا عصار خواننده پرطرفدار و صاحب سبک موسیقی پاپ کشور، بعد از کنسرت موفق‌اش در اواخر سال گذشته، این روزها کمتر در مجامع موسیقایی حضور دارد و کمتر خبری از او در رسانه‌ها و مطبوعات دیده می‌شود.
عصار در یک گفت‌وگوی اختصاصی با موسیقی ما در مورد کم‌کاری این چند وقته‌اش گفت: «ترجیح دادیم که در این چند وقته، همه وقت و انرژی‌مان را برای تهیه و تولید آلبوم جدید صرف کنیم و این اواخر هم که با توجه به استعفا و کناره‌گیری وزیر محترم ارشاد، منتظر معرفی وزیر ارشاد جدید هستیم تا ببینیم شرایط تا چه حدی نسبت به گذشته تفاوت خواهد‌کرد».
او در مورد برنامه احتمالی کنسرت‌هایش گفت: «تمام سعی و تلاشمان بر این است که تا قبل از ماه مبارک رمضان، یک اجرا در تهران داشته باشیم که در 10 روز آینده همه چیز مشخص می‌شود که این برنامه عملی خواهد‌شد یا نه».
قطعا ما و همکاران ما در سايت موسیقی ما پی‌گیر این قضیه خواهند بود تا در صورت قطعیت این اجرا خبر آن در اختیار شما کاربران عزیز سايت قرار بگیرد.
منبع: 
موسيقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1388 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

ای ول آقای بابازاده!
بالاخره افتخار دادید و دست از حاشیه سازی برداشتید و بی خیال چاوشی و عسگری و یگانه شدید!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

نباید انتظار خاصی داشته باشیم.تاریخ 30 سال گذشته عملا نشون داده که فرهنگ سازی در موزیک ایجاد نشده که اصلا وزارت و وزیر بخواهد.ولی از نظر ارشاد حتما یک مرشد جدید با محاسن کم رنگ و ظاهری مقبول ولی با افکاری منسوخ منتصب خواهد شد.و بلاخره از اون ته مانده های کابینه جدید یکی مرشد میشه تا ارشادمون کنه. مژدگانى اى خيابان خوابها ميرسد ته مانده بشقابها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

دوستان گرامی : جهت شرکت در نظرسنجی انتخاب برترین خواننده های پاپ مجاز 30 سال اخیر به وبلاگ www.music82.persianblog.ir مراجعه نمایید .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود منتظر معرفی وزیر ارشاد جديديم | موسیقی ما