برنامه یاد بعضی نفرات
 
تور بزرگ کنسرت‌های فریدون آسرایی در ایران و اروپا
بهروز صفاریان در گفت‌وگوی اختصاصی با «موسیقی‌ما» خبر داد؛
تور بزرگ کنسرت‌های فریدون آسرایی در ایران و اروپا
موسیقی‌ما – بهمن بابازاده: بهروز صفاریان، چهره ممتاز موسیقی پاپ ایران، در یک گفت‌وگوی اختصاصی به «موسیقی ما» گفت؛«بعد از این‌که کار آلبوم علی لهراسبی را با کمک تعدادی از دوستان به خاتمه رساندیم، چند پیشنهاد کاری جدید داشتم که چون هنوز این هم‌کاری‌ها قطعی نشده ترجیح می‌دهم که اسمی از آن‌ها نیاورم».
بهروز صفاریان ادامه داد؛ «فعلا تمام دلواپسی ما برگزاری موفق تور کنسرت‌های فریدون آسرایی است که قرار بود مرداد ماه از تهران شروع و به شهرستان‌های ایران برود و در مرحله بعدی هم در چند کشور اروپایی برنامه اجرا کنیم و طی یک برنامه، دوباره در تهران یک اختتامیه ویژه را برای این تور کنسرت‌ها داشته باشیم، اما شرایط ویژه اخیر باعث شد که فعلا دست نگه داریم تا مبادا آن به کلیت برنامه مد نظر ما ضربه بزند. فریدون هم برای انجام یک سری کارهای آلبوم جدیدش راهی کانادا شده و بعد از بازگشت‌اش به ایران، برای اجرای این پروژه عظیم برنامه ریزی خواهیم کرد».
صفاریان در انتهای حرف‌هايش گفت؛ «خبر‌های بدی در مورد ابطال مجوز یکی از شرکت‌های بزرگ موسیقایی کشور شنیده ام که امیدوارم صحت نداشته باشد که در صورت درست بودن این اخبار باید فاتحه موسیقی پاپ داخلی را از همین حالا خواند».
سايت موسيقی‌ما در حال پی‌گیری خبر لغو مجوز يکی از مؤسسه‌های فرهنگی هنری با سابقه و خوب حال حاضر موسيقی پاپ کشور است و به محض تأييد آن توسط مديريت آن شرکت مذکور، آن را به اطلاع شما کاربران عزيز خواهيم رساند.
منبع: 
موسيقی‌‌ما
تاریخ انتشار : شنبه 27 تیر 1388 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

اگر اين تور برگزار بشه كه بي شك فوق العاده خواهد بود اما قضيه ابطال مجوز شركت معتبر موسيقي اگر صحت داشته باشه يك فاجعست................................................

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

وای خدا کنه بشه. اگه بشه چی میشه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

این خبر از معدود خبرای خوشیه که توی این روزا شنیدیم، فقط میشه امیدوار بود که هرچه زودتر و با کیفیتی مثال زدنی که ویژگی ثابت فعالیتهای بهروز صفاریانه محقق بشه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

خیلی ممنون ازش خبر نداشتم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

بهروز صفاریان تنها کسی هست که اگه یه روز ببینمش دستشو می بو سم.چون بیش از همه به من هدیه داده.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تور بزرگ کنسرت‌های فریدون آسرایی در ایران و اروپا | موسیقی ما