برنامه یاد بعضی نفرات
 
بيش‌از 220000 بازديد در يک روز
در روز شکایت استاد شجریان از صدا‌و‌سیما و محکومیت محسن نامجو، رکوردی تازه برای‌ شما و سايت «موسيقی‌ما» شکل گرفت؛
بيش‌از 220000 بازديد در يک روز
موسیقی‌ما - در روزی که خبر شکایت استاد شجریان از صدا و سیما و همچنین محکومیت محسن نامجو در رسانه‌ها موضوع بحث‌ها و گپ و گفت‌ها شد. مخاطبان سایت نیز رکوردی جالب توجه در بازدید از سایت موسیقی ما به جای گذاشتند؛ بیش از 220000 بازدید در یک روز

حالا می‌توان به‌سادگی ادعا کرد، گفت و نوشت که ما، به‌هم‌راه شما کاربران عزيز، قدم در دوره جديدی از فصل ارتباط‌‌ها و رسانه‌های اينترنتی گذاشته‌ايم، درست در همين لحظه که ما را با حضور گرم، پرشور و با نشاط در سايت خودتان، حيرت زده کرده‌ايد، حالا بدون شک، بسيار مطمئن‌تر از گذشته، هم‌راه با شما به پيش می‌رويم و البته امیدواریم که هر لحظه، بيش‌تر و بيش‌تر به هدف‌‌های‌مان نزديک شويم.

اصلا همين که روز گذشته با آرامش و خيالی راحت، 2 خبر به تعداد اخبار اصلی موجود در صفحه اول سايت اضافه کرده‌ايم، حکايت از همين نزديک شدن به هدف‌های ايده‌آل‌مان در عرصه نوشکفته يک مجله خبری- تحليلی اينترنتی از نوع فرهنگی، آن‌هم در زمینه کم‌تر کار شده‌ای همچون موسيقی دارد، همین‌که دوست داریم خبرها، يادداشت‌ها و مطالب‌مان توسط شما عزيزان ديده و خوانده شود، همين که روی هرکدام از کليک‌های شما بر‌روی هرکدام از این مطالب حساب می‌کنيم و این‌طوری به خود می‌باليم.

دیگر امروز با بیش از 220000 بازدید روزانه، می‌توانيم محکم‌تر از قبل اعلام کنیم که با همت شما دوستان به يک رسانه فرهنگی خبری-تحليلی پرمخاطب مبدل شده‌ايم و همين نکته روزبه‌روز بر وظايف و مسئوليت‌های‌مان می‌افزايد. ثبت هزاران مخاطب ثابت و بازديد‌کننده دائمی از يک سايت فرهنگی و بخصوص ویژه موسيقی، در فضای هم‌چنان بکر اينترنت، باور کنيد دوستان که هم برای‌ما غرور‌آفرین است، هم برای شما.

در ضمن سایت موسیقی ما از همه علاقه‌مندان به موسیقی که وب سایت یا وبلاگ دارند دعوت می‌کند تا سایت یا وبلاگ خود را در بخش پیوند‌ها (+)  ثبت کنند تا دیگر کاربران نیز بتوانند از آنها استفاده کنند و متقابلا از آن‌ها درخواست دارد تا لینک سایت موسیقی ما رانیز در وبلاگ خود قرار دهند.
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 تیر 1388 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

تبریک می گم. حالا که چنین استقبالی شده. پیشنهاد می کنم با استفاده از اعتبارتون اولین روزنامه ی موسیقی ایران رو هم منتشر کنید. مطمئن هستم که استقبال خیره کننده ای ازش میشه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

دم همتون گرم.در یک کلمه فوق العاده این.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بيش‌از 220000 بازديد در يک روز | موسیقی ما