برنامه یاد بعضی نفرات
 
ارکستر بادی موسيقی محلی اسپانيا را می‌نوازد
به رهبری مجاسی و در تالار وحدت
ارکستر بادی موسيقی محلی اسپانيا را می‌نوازد
اركستر بادی تهران به رهبری جاوید مجلسی اول و دوم مرداد در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازد.

در این كنسرت كه به همت بنیاد فرهنگی هنری رودكی برگزار می‌شود و پیش‌تر اعلام شده  بود که توسط سينا ذکایی رهبری خواهد شد، متشكل از نوازندگانی چون سینا ذكایی و محمدنراقی: فلوت، داریوش بیژنی، نوژن طوفان، امیرمحمدی و روحام ایران خواه: كلارینت، امیرحسین محمد خانی: ابوا، هومن نامداری و میثم سالكی: ساكسیفون، امیر ملكی و امیرحسین محمدیان: فاگوت، فرزان بیژنی و میلاد عباسی: هورن،كامیار ماندگاری و علی ضرابی:ترومپت، سیامك كریم پور و رامین براتی: ترومبون، افشار حشمتیان:توبا و سامان بهشتی: درامز به روی صحنه می‌روند و در دو بخش قطعاتی از موسیقی كلاسیك و جاز را اجرا می‌كنند.
در این اجرا اركستر در بخش كلاسیك قطعاتی چون «رقص شمشیر» اثر آرام خاچاطوریان، داستان اثر برن اشتاین، والس شماره 2 از شوستا كوویچ، قطعه‌ای از موسیقی محلی اسپانیا، سوئیت فندق شكن از چایكوفسكی و سمفونی دنیای جدید از دور ژاك و در بخش جاز قطعاتی چون مولانیزا، كاراوانا، جورجیا، ماموریت غیر ممكن و ....را می‌نوازند.
اركستر بادی تهران در سال 1385 توسط عده ای از فارغ التحصیلان و هنرجویان هنرستان موسیقی به سرپرستی سینا ذكایی تشكیل شد. این گروه تاكنون اجراهای متعددی را در تهران و شهرستانها داشته و رتبه اول را در بخش اركسترال بیست و چهارمین جشنواره موسیقی فجر به خود اختصاص داده است.
منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 تیر 1388 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ارکستر بادی موسيقی محلی اسپانيا را می‌نوازد | موسیقی ما