برنامه یاد بعضی نفرات
 
مهدی مقدم: شایعه لس‌آنجلسی شدن‌ام را شدیدا تکذیب می‌کنم
برای من دوری از وطن ام، غیر قابل تحمل است؛
مهدی مقدم: شایعه لس‌آنجلسی شدن‌ام را شدیدا تکذیب می‌کنم
موسیقی ما- بهمن بابازاده : یک مسافرت تفریحی به خارج از کشور، بهانه خوبی شد تا رسانه های خبری و یک سری از مطبوعات فرصت طلب، جو را علیه مهدی مقدم متشنج کنند و با به راه انداختن شایعه های مختلف و اخبار ضد و نقیض در مورد مذاکره و عقد قرارداد این خواننده خوب و پر طرفدار کشور، با شبکه های لس آنجلسی ، حساسیت ها را علیه مقدم بیشتر و بیشتر کنند.
مقدم که به تازگی از مسافرت برگشته بود و اوضاع را اینگونه دید، ترجیح داد سکوت اختیار کند تا به این گونه اخبار دامن نزده باشد. ولی یکی دو روزی هست که این اتفاقات و اخبار شکلی کاملا علنی را به خود گرفته و در برخی رسانه های معتبر و بزرگ نیز منتشر شده و موجی از نگرانی را برای هواداران پر تعداد مقدم در کشور، در بر داشته است. برای اطلاع از صحت و سقم این اخبار، هیچ گزینه ای موثق تر از خود مهدی مقدم نبود. پیدا کردن اش در شرایطی که موبایلش مدتهاست از دسترس خارج شده، کار راحتی نبود. ولی بالاخره از طریق برادرش موفق به برقراری ارتباط شدیم تا همه علامت سوال ها را در مورداش، از بین ببرد.
مصاحبه اختصاصی «موسیقی ما» با مهدی مقدم را از دست ندهید.

********

** این روزها به چهره خبر ساز دنیای موسیقی تبدیل شده ای؟
*متاسفانه یک مسافرت کاملا تفریحی به خارج از کشور باعث شد که این شایعه پراکنی ها از طرف یک سری دوستان انجام گیرد.

** در خیلی از رسانه ها از قول تو عنوان شده :«می خواهم بروم» و « شرایط برای موسیقی مجاز داخل کشور غیر قابل تحمل است» و.... این ها واقعا حرفهای خود توست که منعکس شده؟
*همه رسانه هائی که این گونه اخبار را منتشر کرده اند، هر چه زودتر باید تکذیبه من را روی خروجی هایشان بیاورند. چون من خیلی وقت است که با هیچ رسانه ای مصاحبه نکرده ام و معلوم نیست که این گونه نقل قولها، زاییده ذهن چه کسانی است.من نه به لس آنجلس رفته ام و نه قرار است که بروم و اگر می دانستم که یک مسافرت تفریحی برای من این قدر قرار است درد سر درست کند، هیچوقت نمی رفتم. جالب اینجاست حالا هم که برگشته ام هنوز این صحبت ها تمامی ندارند و همین طور سریال وار، ادامه دارند.

** بیشتر از همه بحث ممنوع الفعالیت بودن تو بود که به این حاشیه ها دامن زد . شاید اگر تو ممنوع الفعالیت نبودی هرگز یک چنین بحث هایی به وجود نمی آمد.
*در قوانین ارشاد به وضوح این قانون ذکر شده که اگر خواننده ای ، کلیپ اش در شبکه های ماهواره ای پخش شود، ممنوع الفعالیت می شود. من هم مثل خیلی های دیگر که ناخواسته وارد این جریان کلیپ های تصویری شدیم، مشمول این قانون شدم و به آن احترام هم می گذارم. دلیل ممنوع الکار شدن من همین است و هیچ دلیل خاصی هم ندارد.

**خیلی از خواننده های دیگر هم هستند که مثل تو ممنوع الکاراند. ولی این وسط، چرا فقط روی شخص تو این قدر حساسیت به وجود آمده ؟
*چون من جزء اولین کسانی بودم که برای اولین بار وارد دنیای کلیپ تصویری شدم و فعالیت ام بیشتر در این زمینه بیشتر بوده و بیشتر شناخته شده ام. بحث سر این قضیه است.

**چه کارهایی را برای لغو بحث ممنوع الکار بودن ات انجام داده ای؟
*من مدت هاست که از این شبکه ها شکایت کرده ام ولی هیچ ترتیب اثری داده نشده است. یک جورهایی بامن لج کرده اند. مثلا می گویند که دو روز دگر قطع می کنیم ولی در عمل می بینیم که هیچ اتفاقی نمی افتد. یک جورهایی هم ماجرا برای آنها حالت لوث شدن را پیدا کرده و چون تعداد افرادی که از طرف من با آنها تماس گرفته اند زیاد شده، آنها هم لج کرده اند و این وسط من گیر افتاده ام. هیچ کدام از این شبکه ها ، از من رضایت نامه ای مبنی بر پخش کارهایم ندارند و امتیاز این کارها و کلیپ ها به نام شرکت های موسیقیایی مجاز داخل کشور است و من کارها را واگذار کرده ام. پس این وسط من اشتباهی مرتکب نشده ام که به خاطر اش این گونه باید تاوان پس بدهم.

** آینده کاری تو با این شرایط چه گونه خواهد بود؟
*طبیعتا آینده خوبی نیست. من گناهکار نیستم، شکایت شخصی هم علیه این شبکه های متخلف کرده ام. ولی خوب، به هر حال خوب یا بد شرایطی ست که برای منبه وجود آمده خدا خواسته و انشاالله که خیر است.

** اگر این مشکلات حل نشود، تا چه حد به ادامه فعالیت های موسیقی ات، در خارج از کشور فکر می کنی؟
*برای من دوری از وطن ام غیر قابل تحمل است.خانواده ام برای من بسیار مهم اند . دوستانم نیز همین طور. از همه مهم تر این که دوست دارم در کشورم و برای مردم ام کار کنم و این لذت بخش ترین کار دنیاست که در وطن ات برای کسانی که دوستت دارند ، کار کنی. تحت هیچ شرایطی به ادامه فعالیت ام در خارج از کشور فکر نمی کنم. همین چند روزی را هم که در مسافرت بودم، امروز فردا می کردم که هر چه زودتر به ایران برگردم.

** با این اوصاف کار جدیدی را حاضر کرده ای که در صورت حل این مشکلات ، منتشر کنی؟
*آلبوم جدید و مجموعه پک های تصویری ام را آماده ارائه دارم و همین الان هم دستم پر است و می خواهم برای جامعه ایرانی، کارهایی شناسنامه دار را ارائه دهم و چهار چوب ها را طبق قوانین و ضوابط جمهوری اسلامی، حفظ کنم. دلم روشن است و بدون شک اتفاقات خوبی در آینده خواهد افتاد.

** برای آلبوم جدیدت اسم خاصی را هم در نظر گرفته ای؟
که یک اسم اختصاری است . (i1v) *بله،

** معنی اش را نمی خواهی بگویی؟
*انشاالله در زمان انتشار می گویم.

** وحرف آخر؟
*یک کار راجع به «ایران » داشته ام که با همکاری آقای روشن، مشاور آقای احمدی نژاد، ساخته ام و خوشحالم از اینکه در چند روز اخیر از شبکه های یک و پنج ، چندین بار پخش شده. چندین کار از من هم از رادیو و تلویزیون (برنامه ترنم) در حال پخش شدن است. این ها همه اتفاقات خوبی هستند که ما را به آینده خوشبین تر می کند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا هنرمندان با امیدواری بیشتری در چهار چوب قوانین جمهوری اسلامی، به فعالیت بپردازند.



متن نامه تکذیبیه مهدی مقدم:

به ایرانی بودن ام افتخار می کنم و همیشه و در همه حال ، عاشق خاک پاک ایرانم و تحت هیچ شرایطی، حاضر نیستم لذت شاد کردن هم میهنان ام را با به دست آوردن دل یک عده وطن فروش مفلوک عوض کنم.
زندگی کردن در سرزمینی با تاریخ چند هزار ساله و تمدنی دیرین، بزرگترین افتخاری ست که نمی شود آنرا به این راحتی ها از دست داد .
همه اخباری را که در چند وقت ، حول و حوش من بوده را به شدت تکذیب می کنم و امیدوارم دوستان مطبوعاتی و رسانه ای، با حسن نیتی که همیشه در مورد من حقیر داشته اند، از این پس نیز به جای به حاشیه بردن و انتشار اخبار غیر موثق، با نقد های کارشناسانه، زمینه ساز پیشرفت هر چه بهتر موسیقی پاپ در ایران عزیز شوند.
برای همه هم وطنانم، آرزوی روزگاری خوش ، و خاطراتی به طعم عسل دارم.

مهدی مقدم
بهار 88

منبع: 
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اردیبهشت 1388 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

عکس های مهران مدیری به عنوان مهمان ویژه در گروه دارکوب و عکس های عصار و حامد بهدادددددد (12اردیبهشت)

www.atipic.blogfa.com

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

مهدی مقدم بی شک یکی از محبوب ترین خواننده های پاپ ایرانه واقعا حیف می شد اگه از ایران می رفت
مرسی مهدی عزیز که قدر و ارزش خودتو می دونی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

az sitetun fogholade mamnoonam.baraye mahdi moghaddam arezuye movafaghiat darim.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

سلام ، ممنون از اطلاع رسانیتون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

کاش میرفت. مثل یاسر محمودی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

مرسی مهدی جون.دوست داریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

salam mahdi moghaddam aziz dooset daram

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

be irani budanam eftekhar mikonam...........ghashangtarin jomleyi ke mitunesti harfe deleto bahash shoru koni..............azat mamnoonam va bayad begam entezari joz in azat nemiraft ba shenakhti ke azat darim. .......mehdie aziz omidvaram hamishe movaffagh bashi

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

چرا داره به ایرانیهای خارج از ایران توهین میکنه من حرف مهدی مقدم قبول ندارم که داره ایرانیهای خارج ایران تو هین میکنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

من عاش مهدی جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم هستم و خیلی خوش حال شدم که نرفته دییییییییییییییییییییییییییییییونه ی مهدی هستم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

باید می رفت و دوباره می خواند و پولدار می شد و از زندگی خودش لذت می برد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

سلام مهدی جان، متن تکذیبیه ای که نوشتی و گذاشتی ملت بخونن الحق و الانصاف متین و همه چی توش بود... مهدی جان بعنوان یه ایرانی وطن پرست از اقدام قشنگی که کردی و تصمیم بجایی که گرفتی بینهایت ازت ممنونم و خیلی صادقانه بهت میگم دوستت دارم و دستت رو میبوسم و امیدوارم همیشه در ایران باشی و ایرانی باشی و ایرانی زندگی کنی.......... شنگولت طلا !!!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مهدی مقدم: شایعه لس‌آنجلسی شدن‌ام را شدیدا تکذیب می‌کنم | موسیقی ما