برنامه یاد بعضی نفرات
 
«نینف» تنها مغز متفکر آریان نبود
گفت و گوی اختصاصی موسیقی ما با محسن رجب پور درباره جدایی نینف امیرخاص از «آریان»
«نینف» تنها مغز متفکر آریان نبود
موسیقی ما- بهمن بابازاده: سرپرست گروه آریان معتقد است وقت آن رسیده که تحولی بزرگ را در گروه «آریان» شاهد باشیم تا روند حرکتی این گروه برای تبدیل شدن به یک گروه بین المللی، سریع تر و بهتر پیش برود.
محسن رجب پوراعتقاد دارد که جدایی نینف امیر خاص، که جزو اعضای اصلی «آریان» بوده هم نمی تواند به گروه ضربه ای وارد کند.
ظرف ده روز آینده باید منتظر خبرهای غیرقابل پیش بینی ای از محسن ر جب پور در رابطه با «آریان» باشیم.

جدایی نینف امیر خاص از «آریان» صحت دارد، آقای رجب پور؟
بله، نینف از «آریان» جدا شد اما ما حتما سعی خواهیم کرد که در آینده از نینف در بخش هایی کمک بگیریم، مثلا از ترانه هایش برای «آریان» استفاده کنیم، یا از او ملودی بگیریم. ولی در بخش کنسرت و تنظیم قطعات قرار است که از افراد دیگری استفاده کنیم.

دلیل جدایی نینف چه بود؟
او برای ادامه تحصیل می رود به امریکا. فوق لیسانس داشت و می خواهد که به تحصیلات اش در زمینه موسیقی ادامه بدهد، همین.

به جایگزینی برای او فکر کرده اید؟
هنوز نه اما شاید در ده روز آینده اتفاقاتی بیفتد.

با توجه به اینکه نینف مغز متفکر «آریان» بود، فکر نمی کنید با جدایی اش ضربه سختی به همه گروه وارد شود؟
من با حرف شما موافق نیستم. نینف تنها مغز متفکر آریان نبود، ما در «آریان» چهار عضو اصلی داریم که نبود هر کدام از این چهار نفر می تواند به ما آسیب برساند. نینف یکی از این چهار نفر بود. ولی چیزی که آریان را برای مخاطبانش شیرین کرده تنها به نینف تعلق نداشت. ما یک تیم بودیم و نینف هم یکی از باهوش های این تیم بود.

عکس العمل سایر اعضای گروه در مورد جدایی او چه بود؟

همه ناراحت اند ولی کاری نمی شود کرد. چاره ای نبود، ما نینف را یکی دو سال هم نگه داشتیم ولی خب برای ما هم خوب نبود که دیگر بخواهیم او را اذیت کنیم.

«آریان» بدون نینف هم می تواند موفقیت هایش را تکرار کند؟
من فکر می کنم که بله. ما یک تز جدید هم داریم که در زمان رو کردن آن مطمئن باشید که آریان برای هوادارانش شیرین تر خواهد شد.

پس باید منتظر غافلگیری هایی از جانب گروه در آینده ای نزدیک باشیم؟

بگذارید آن را در آینده و به صورت یک سوپریز رو کنیم. من معتقدم که باید یک تحولی در «آریان» بوجود می آوردیم تا گروه هر چه بیش تر در روند تبدیل شدن به یک گروه بین المللی قرار بگیرد. حالا زمان آن است که این تحول ایجاد شود.

و این تحول قرار است با معرفی یک چهره بزرگ اتفاق بیفتد؟
نه با یک چهره جدید. چون ما به خاطر ضرورتی که برای کنسرت های نوروزی مان داریم ، مجبوریم که یک نفر را بیاوریم تا برایمان کیبورد بزند. یک سری تغییرات در اجرا های «آریان» انجام خواهیم داد و یک سری تغییرات سخت افزاری و ساختاری که یقینا به شدت مورد توجه هواداران واقعی آریان قرار خواهد گرفت.

و حرف آخر؟
از همه طرفداران واقعی «آریان» که همیشه با آریان بوده و هستند تشکر می کنیم و مثل همیشه همه تلاش مان، جلب رضایت آن هاست.

عکس: مسعود اکبری
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 دی 1387 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

این یک خبر بسیار بد برای طرفداران اریان است - در جواب دوستی که تو قسمت قبلی اریان رو با پینک فلوید مقایسه کرده بودن و مدیران سایت موسیقی ما رو سرزنش کرده بودن بگم که عزیز من اگه واقعا یکی از البوم های اریان رو گوش کنی می فهمی که پینگ فلوید در مقابل اریان هیچ غلطی نمی تواند بکند الان احتمالا بگین این هیچچی حالیش نیست ولی این رو بدانید اگه اریان به اون چیزی که استحقاقش رو داده نرسیده به خاطر بدسلیقگی و گوش موسیقیایی مریض جامعه است( هرچند اریان در بین تمام موزیسین های ایرانی تاپ است از همه لحاظ و حاظرم با همگی مخالفان بحث کنم )- اما در مورد نینف عزیز هر چند اهنگ های ماندگار و با احساسی مثل سایر اعضا مثل علی و سیامک و شراره نداشته ولی همه از جمله خود اونا هم میدونن که کل زحمت های اریان و تنظیم و سر و شکل دادن اهنگاشون بوسیله نینف عزیز بوده -من اریان رو دوست دارم خیلی زیاد -نینف رو دوست داشتم و دارم (یه خورده کمتر شده ) و واما علی پهلوان عزیزم که اگه یه روزی از اریان بره و تمام احساسات نوشتالژیک ما رو بر باد بده هر جای دنیا باشه پیداش میکنم و ...چقدر حرفیدم .اریان نهایت موسیقی است مخصوصا تا بی نهایت که اوج اوج اوج موسیقی است خیلی ها اریان رو نمی فهمن یعنی نمی تونن بفهمن -اریان اوج رویای من است تا همیشه تا ابد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

az dooste azizi ke gorooh e aryan ro ba pink feloyd moghayese karde boodand khahesh mikonam ghiase ma al faregh nakonand. aryan goroohe ghavi hast vali na dar moghayese ba gholhaee mesle pink floyd. hatta fekr nemikonam khode azaye gorooh ham chonin edeaee dashte bashand. vali man omidvaram ke roozi berese ke aryan az pink floyd ham behtar o ghavi tar beshe.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

مغز متفكر؟ آريان؟ نه بابا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

مغز متفكر آريان محسن رجب‌پوره و نه هيچ كس ديگر. چرا كه توي اين دوره وزمونه آنچيزي كه اهميت داره مديريت درست موسيقي است و آقاي رجب پور نشان داده كه هوشمند ترين مدير موسيقي در بخش خصوصي است كه در تمامي حالت ها حتي جدايي افراد سعي كرده پرنسيب كارش را حفظ كندو خود را در موضع بالا و پدرانه قرار دهد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

نینف که رفت وای به حال البوم بعدی اریان فک کنم باید یه ده سالی منتظرش بمونیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

ali pahlavan &hameye band nabegheye moosighian arian hamishe behtarine..........................................

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «نینف» تنها مغز متفکر آریان نبود | موسیقی ما