برنامه یاد بعضی نفرات
 
دوشنبه 26 شهریور 1397 - 17:08

برخي دوستان درک درستي از يک آلبوم موسيقي ندارن و از نظرشون حتي توي يک آلبوم که محتواي اجتماعي-اعتراضي داره و از دغدغه هاي روزِ جامعه صحبت ميکنه، بايد مثلاً يک يا چند آهنگِ شش و هشت هم وجود داشته باشه! اين هم البته از فقر مطالعه و سوادِ موسيقاييِ کمِ اين دوستان ناشي ميشه. همينطور اين فقر مطالعه و ضعفِ ادبيات، موجب شده تا اين افراد نتونن با ترکيب هاي بي نظيرِ اشعارِ حسين صفا ارتباط برقرار کنن و شاعرانگيِ اين نابغه ي شعرِ معاصر رو درک کنن. که البته اين فقر فرهنگي، ناشي از يک سناريوي قدرتمندي هست که از مدتها قبل براي جامعه درنظر گرفته شده (از مدارس شروع شده) و اين هم ثمراتش هست که امروز ميبينيم.
بعضي از دوستان هم که مشخصاً بعد از انتشار تک آهنگ "خوزستان" (و در پي اون "مسلخ") منافعشون رو در خطر ديدن و عليه محسن جان چاوشي تيغ کشيدن و با هر ترفندي که در آستين دارن (و البته خيلي از اين افراد هم رسانه در اختيار دارن)، سعي در تخريب وجهه و جايگاه محسن چاوشي در جامعه دارند، که البته سناريوي سوخته اي هست. چرا که محسن چاوشي در قلب تک تک ملت ايران جاي داره و به نوعي، عضوي از خانواده ي همه ي ايراني هاست.
بي شک از هر لحاظ که به آلبوم "ابراهيم" نگاه کنيم، جز زيبايي، هوش، ظرافت و دغدغه مندي چيزي در اون پيدا نميکنيم و متوجه عمق نگاه دست اندرکاران اين آلبوم و در رأسشون محسن جان چاوشي ميشيم، که همواره نشون داده صداي مردم هست و روح بسيار بزرگي داره. قطعاً اين آلبوم نشون دهنده ي جهانبيني محسن چاوشي هست و سالهاي سال در تاريخ هنر اين مملکت خواهد درخشيد.
نفست گرم، رفيقِ خوبِ روزها، محسن چاوشي عزيز.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
8 + 4 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما