برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 14 شهریور 1396 - 14:40

من تعجب میکنم یه مساله به این سادگی و کوچیکی چرا باید تا این حد بزرگ بشه
این مجموعه دوتا خواننده داره که قطعاتی برای سریال تولید کردن حالا تو بعضی قطعات باهم همکاری مشترک داشتن و بعضی از قطعات هم مستقل بوده
این چه ناراحتی ای داره
مگه همخواب و به رسم یادگار و خداحافظی تلخ و چندتا قطعه ی دیگه رو چاوشی تنهایی نخوند؟ حالا دوتا قطعه هم سرلک تنهایی بخونه، مشکلش چیه؟

به نظر من مشکل از اینا نیست
مشکل از اونجایی شروع شد که عوامل شهرزاد با بی تدبیری و غرور فکرکردن سریالشون مستقل از چاوشی هم فروشش تکون نمیخوره و اومدن اسم محسن رو از همون قسمت اول از روی جلد و بیلبوردها حذف کردن، غافل از اینکه خیلیا از جمله خود بنده اسم محسنو که حذف شد شهرزاد هم واسمون تموم شد
من تک تک قسمت های شهرزاد 1 رو دوشنبه به دوشنبه خریدم فقط به خاطر محسن وگرنه من تا حالا یه قسمتم از سریال های شبکه ی نمایش خانگی هرچند جذاب رو تاحالا نخریده بودم
متاسفانه یخورده روانشناسی فروش عوامل شهرزاد ضعیف بود
اگه یخورده رو روحیات طرفدارای محسن دقت میکردید هیچوقت این اشتباه رو نمیکردید
واستون مثال میزنم
طرفدارای کدوم خواننده غیر از چاوشی وقتی یه آلبوم گروهی میاد بیرون که خوانندشون فقط یه تراک توی اون آلبوم خونده میرن و کل آلبوم رو میخرن؟
ولی طرفدارای چاوشی وقتی فقط اسم محسن رو روی جلد یه آلبوم ببینن به خاطر عشقشون کارو میخرن تازه نه یکی و دوتا بلکه چندتا میخرن و به دوستاشون هدیه میدن.
عوامل شهرزاد برای اینکه این مطلب بهشون ثابت بشه میتونن برن از مسئولین سایتایی که فروش مجاز آلبوم دارن بپرسن و ببینن آمار فروش قطعاتی که محسن درآلبوم های گروهی خونده نسبت به بقیه خواننده ها چقدره!

خلاصه شهرزادی های محترم اشتباه کردید
به شخصه من و خیلی از دوستای چاوشیستی که میشناسم بخاطر همین حرکت اشتباهتون که شاید به نظر خودتون خیلی هم کوچیک به نظرتون بیاد از خزید کل مجموعه ی شهرزاد 2 منصرف شدیم.

صدالبته که نظر شخصیم این بود که یه خواننده ی دیگه غیر از محسن شهرزاد2 رو میخوند تا با اختلاف فاحش آمار فروش سری اول و دوم شیرفهم نقش پررنگ محسن بشید ولی خب حالا که محسن رو انتخاب کرده بودید باید تا تهش باهاش بودید.

شهرزاد حداقل واسه من و خیلیای دیگه تموم شدست ولی تک آهنگای محسن عزیز رو دانلود میکنیم و گوش میدیم و لذت میبریم.
ماچون ز دری پای کشیدیم ، کشیدیم
امید ز هرکس که بریدیم ، بریدیم
دل نیست کبوتر که چو برخاست نشیند
از گوشه ی بامی که رمیدیم ، رمیدیم...

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما