برنامه یاد بعضی نفرات
 
شنبه 13 شهریور 1395 - 04:06

یه علت مشغله متاسفانه کمتر میتونم به سایت جیگر موسیقی ما سر بزنم ولی وقتی البوم سی سالگی رو شنیدم از بس که این البوم ضعیف بود گفتم بیام و نظر ارزشمندم رو بگم و برم و خوبی این سایت اینه که اول نظرها رو بررسی میکنه و برای همین راخت میشه نظر داد و شرط میبندم اگه اینجا هم مانند اینستاگرام بود همین شماهایی که ادعای احترام و ادب و شخصیت والا دارین یا به هر خواانده ای که عشقتون میکشید توهین میکردین یا با کوچترین انتقاد الفاظ رکیک از دهنتون بیرون میومد پس لطفا شعار ندیدن و من اگه نظر میدم و انتقاد میکنم در هر صورت چه بررسی بشه چه ازادانه باشه توهین نمیکنم و بهتره شعار دادن رو کنار بزارید چون خودتونم خوب میدونید اگه اب باشه شناگر ماهری هستین!!
و اما سخن رو کوتاه میکنم و میرم سر البوم سی سالگی جناب احسان خان!!
در وهله ی اول بگم من از دو البوم قبلی احسان یعنی عاشقانه ها و پاییز تنهایی به شدت راضی بودم و زیادم گوش کردم و قبل از گوش دادن این البوم هم تصورم بر این بود با البومی در سطح این دو به خصوص عاشقانه ها طرفم ولی وقتی گوش کردم و بازم گوش کردم و بار دیگر گوش کردم این البوم بیشتر من رو یاد بدترین البوم کارنامه ی احسان یعنی یه خاطره از فردا انداخت و مانند اون البوم فاجعه بود!!
به جرات میتونم بگم این البوم در کنار یه خاطره از فردا بدترین البومها احسان رو تشکیل میدن و در نوع خود فاجعه ای تمام معنا هستند!!
هیچگاه فکر نمیکردم روزبه بمانی توانایی این رو داشته باشه مانند علی بحرینی ترانه بگه ولی در این البوم گفته و حتی شاید از ایشون هم در برخی جاها بدتر گفته باشه و دلیلش رو واقعا نمیدونم این همه افت برای چیه!!
در بخش اهنگسازی هم ملودی ها تکراری و بدون نواوری و ناهمگون با ترانه ه ساخته شده!!
و اما بعد از ترانه ها بدترین بخش البوم تنظیم البومه که همون نامداری فاجعه ای تمام عیار رقم زده و اهنگها رو یکی پس از دیگری ملال اور تر و ضعیفتر و بدتر تنظیم کرده و یکی از نکات بد دیگر البوم میکس و مسترینگ اونه که صدا در بعضی جاها واضح نیست!!
حتی صدای احسان هم بد شده و وقتی به اوج میره گوش خراش جلوه میده!!
به نظر من دلیل این شکست اینه که احسان بیش از حد دنبال تکرار گذشته رفت و همین باعث این نابودی البوم شد!!
تنها اهنگ خوب البوم همون درد عمیقه که طبق عادت احسان در تیتراژ خونی خلق شده باز هم در انتهای البوم قرار گرفته و همه چیز مانند قبل تکرار شده!!
از این ها بگذریم کاور البوم هم فاجعه س و بدتر از این نمیشد طراحی کرد!!
در اخر امیدوارم احسان تغییراتی اساسی در کارش بده و برای البوم بعدی متوجه این موضوع باشه که وقتی هنوز نتونسته اثری رو خلق کنه که از همه نظر عالی باشه دلیلی نداره حتما زورکی البوم بده و به کارنامه ش لطمه بزنه

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما