برنامه یاد بعضی نفرات
 
جمعه 21 خرداد 1395 - 00:37

من دیر نظرم رو دارم درباره ی شاهکار محسن ثبت میکنم چون تو این چند روز که البوم اومده اونقدر مشغول گوش دادن این البوم بودم و مات و مبهوت این شاهکار بودم که یادم رفت بیام نظرم رو بگم و همین الان هم که دارم کامنت میدم دارم البوم رو گوش میکنم و همین لحظه ترک اخرین اتوبوس پلی شد!!
واقعا زبان قاصر از توصیف این البوم و از خدا ممنونم که در دوره ای زنده ام که شخصی چون محسن چاوشی وجود داره!!
بهتره خوانندگان دیگر کمی از محسن یاد بگیرن و به شعور مخاطبانشون احترام بزارن نه اینکه بیان و مشکی میپوشم و نمیپوشم یا بیا اینجا برو اونجا یا کاور های درجه 3 به مردم تحویل بدن!!
همچنین بازم البومی دیگر از محسن رکورد زد و بیشترین دانلود قانونی از سایت بیپ تونز و میلیونها دانلود غیر قانونی در ده دقیقه رو به نام خودش کرد یعنی رکوردهایی که بعضیا که نامشون رو با تریلی هم نمیشه کشید در خواب هم چنین چیزی رو تصور نمیتونن بکنن!!
همینطور دیدم برخی حسودان اومدن و امتیاز یک به البوم میدن تا عقدشون خالی شه و وقتی دیدم اینطوره رفتم اینستاگرام محسن و به طرفداران محسن گفتم بیان و امتیاز پنج به البوم بدن و جالب این بود که خیلی ها نمیدونستن میشه در سایت موسیقی ما امتیاز داد یا برخی اصلا سایت رو نمیشناختن و من معرفی کردم و حالا میبینم تاثیر داشته و امتیاز البوم از 56 رسید به 60 و به رده دوم رفت و از طرفداران استاد در اینجا نیز خواهش میکنم به هرکی میشناسن که طرفدار استاده بگن تا بیاد و امتیاز بده چون خیلیا از این موضوع بی خبرن
در اخر هم درود بر تو ای محسن عزیز و امیدوارم سالهای سال سلامت باشی و برامون معجزه خلق کنی

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 0 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما