برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 09:57

آقای خنده وانه، منظور شما ازگفتن خودتان باشید چیست؟ شجاعت داشته باشید با مثال های بی ربط بمانند آن جامعه شناس از نام پاشایی برای بیان مشکلات و نواقص سوءاستفاده نکنید و خطا های جامعه خود را به دوش یک مظلوم رفته میندازید.
آیا شما خود، خودتان هستید؟

مرتضی پاشایی هر چه بود، خودش بود و این راز محبوبیت اوست.
مرتضی با صفات برجسته اخلاقی شجاعت ، ایستادگی ، بخشش، مهربانی، فروتنی و متواضع بودن که در این زمانه در نزد انسان ها نایاب است به همراه تیپ ظاهری متفاوتش چه قبل بیماری و چه بعد بیماریش و هنر و صدای زیبایش زندگی و عشق را به نمایش گذاشت.
چرا و به چه دلیل باید این الگوی زیبا را شکست؟
میخواهید مردم خودشان باشند؟ بهشان یاد دهید چگونه راستگو باشند.

آقای هندوانه، متاسفانه برنامه شما بهره ایی از روانشناسی و جامعه شناسی درست در جهت ساخت یک برنامه واقعی شادی بخش نبرده. با خنده های الکی و شلوغ بازی شما نمیتوان افسرده زدایی کرد. مرتضی با یک جمله طنزآلود انسان را به تفکر و به دنبالش خنده وا میداشت که شما از آن هم بی بهره هستید.
مرتضی با مطالعه کتابهای راز زندگی افراد موفق دنیا یاد گرفت که با پایین آوردن دیگری خودش را نمیتواند به بالا برکشد. هر خوبی جای خود دارد. مرتضی یونیک بود ولی ارتباط حسی با اقشار مختلف برایش سهل و آسان بود.

در ضمن عده ای از کاربران عنوان میکنند مردم ایران مرده پرست هستند. همه مردم دنیا با خصوصیات طبیعی یکسان هستند. همه مردم دنیا حسرت از دست رفته دارند .
اگر شما میگویید در زمان حیات پاشایی توجهی به او نبود ، آن مشکل از شماست و چیزی از او کم نمیکند. انسانهای برجسته در نبودشان روز به روز بیشتر وجودشان حس میشود.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما