برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 18 اسفند 1394 - 10:13

درباره مواضعی که اقای هوشنگ کامکار درباره استاد علی رهبری اتخاذ کرده اند لازم است یادداشتی بنویسم و با همه احترامی که همیشه به بزرگترها داشته ام به ایشان نکاتی را به عنوان یک روزنامه نگار که قلم، افکار و صراحتش به هیچ عنوان خریدنی نیست اعلام کنم.

- آقای هوشنگ کامکار با بنده گفتگویی دارند که فایل صوتی آن موجود است که ایشان در ان اعلام می کنند که درباره مسایل و کیفیت و سطح ارکستر سمفونیک صاحب نظر نیستند. اما حالا یک تنه در تریبون خانه موسیقی که این روزها در جشنواره همراهشان بودند نظرات خاصی را ابراز می کنند که البته می توان سمت و سوها را بهتر فهمید و دانست چه کسانی درد موسیقی کلاسیک در ایران دارند و چه کسانی سنگ خود را به سینه می زنند.

-و دوم در همین گفتگویی که ذکر کردم ایشان اعلام می کنند که علی رهبری برای ضبط آثار برادران کامکار باید به آنها پول می پرداخت! پس اقای کامکار لطفا نعل وارونه در این باره نزنید که اسنادتان موجود است.

-شورایی شدن ارکستر سمفونیک تهران مطلوب نظر شماست چرا که خود را در همه ارکان موسیقی دخیل میبینید. و زمانی این شورا امکان پذیر است که چون بردیا کیارس یا صهبایی و شهرداد روحانی که سطح دانش جهانی ندارند بله قربانگوی شما باشند. نه کسی چون علی رهبری که اوازه جهانی دارد و در قله موسیقی کلاسیک نشسته است را مجبور کنیم در شورای با حضور آدمهایی که در اندازه تپه ماهور هم نیستند یکجا قرار بگیرد.

-تاسف می خورم به حال موسیقی مملکتم که این روزها مسایل و فساد آن بدتر از فوتبال است!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما