جدا از صدای زیبای حامی ، میشه گفت نه ترانه خوب بود و نه ملودی و تنظیم ! به خصوص ترانه که شاید بشه گفت حتی یک بند درخشان و قابل توجه نداره . اجازه بدید به ذکر چند مثال اکتفا کنم :
از همون ابتدا ، یه ستاره آرزو کن برای دستای سردم !!! معلوم نیست ترانه سرا چطور به این نتیجه رسیده که چاره ی سردی دست ستاره است در هیچ کچای ادیبات ما و در ذهن هیچ کس ستاره نماد گرما نیست ! و اگر گفته میشد خورشید آرزو کن قابل فهم تر بود . یا مثلا در جایی که میگه " با تو این خونه شبیه باغ گیلاس و اناره " که باز هم ترانه سرا توضیح نمیده که چه ویژگی در معشوق هست که خونه را شبیه باغ گیلاس ! و انار ! میکنه .و البته راجع به تک تک بند های این ترانه میشه به همین شکل این پرسش ها رو ادامه داد .
کاش برسه اون روزی که صداهای خوبی مثل حامی عزیز کمی در مورد ترانه و حتی تنظیم و ملودی با اهل فن مشورت بکنن و فقط به نامهایی که قبولشون دارن چشم بسته اعتماد نکنن . اون هم در شرایطی که خیلی ها با صداهای نه چندان خوب دارن ترانه های خوب استفاده میکنن چرا برای امثال حامی نباید چنین اتفاقی بیوفته ؟
جدا از صدای زیبای حامی ، میشه گفت نه ترانه خوب بود و نه ملودی و تنظیم ! به خصوص ترانه که شاید بشه گفت حتی یک بند درخشان و قابل توجه نداره . اجازه بدید به ذکر چند مثال اکتفا کنم :
از همون ابتدا ، یه ستاره آرزو کن برای دستای سردم !!! معلوم نیست ترانه سرا چطور به این نتیجه رسیده که چاره ی سردی دست ستاره است در هیچ کچای ادیبات ما و در ذهن هیچ کس ستاره نماد گرما نیست ! و اگر گفته میشد خورشید آرزو کن قابل فهم تر بود . یا مثلا در جایی که میگه " با تو این خونه شبیه باغ گیلاس و اناره " که باز هم ترانه سرا توضیح نمیده که چه ویژگی در معشوق هست که خونه را شبیه باغ گیلاس ! و انار ! میکنه .و البته راجع به تک تک بند های این ترانه میشه به همین شکل این پرسش ها رو ادامه داد .
کاش برسه اون روزی که صداهای خوبی مثل حامی عزیز کمی در مورد ترانه و حتی تنظیم و ملودی با اهل فن مشورت بکنن و فقط به نامهایی که قبولشون دارن چشم بسته اعتماد نکنن . اون هم در شرایطی که خیلی ها با صداهای نه چندان خوب دارن ترانه های خوب استفاده میکنن چرا برای امثال حامی نباید چنین اتفاقی بیوفته ؟