برنامه یاد بعضی نفرات
 
یکشنبه 22 شهریور 1394 - 06:48

با توجه به اینکه گوش من آشنا به انواع موزیک های دنیاست و بسیار حساس است و کافییست صدای کسی را یکبار شنیده باشم و با شنیدن دوباره آن حتی بعد از سالها بدرستی شناسایی میکنم.
تا کنون ۴ ساعت موسیقی که توسط مرتضی پاشایی خلق و خوانده شده را گوش کرده ام وبه جرات میگویم زیباترین و مخصوص ترین صوت و لهجه ایست که تاکنون در عمرم شنیده ام . از جنبه هنر موسیقی پاپ ملودیها تاثیر گذار و تنظیم ها متناسب و دلچسب و همه اجزا در ترکیبی متوازن و هماهنگ که با همراهی شخصیت کاریزماتیک و بی ادعا این هنرمند یک بسته هنری منحصر به فرد پدید آورده است.
آلبوم اسمش عشقه همانطور که از اسمش مشخصه مرتضی با عشق آفریده و دوستان هنرمندش هم باعشق به وی تنظیم و نهایی اش کرده اند. مهم نیست که وکال نهایی ضبط شده نیست چرا که صدایش با همه درد و رنج وصدمه جسمی آنچنان زیبا و پر از عشق است که همه معادلات رایج را بر هم میزند. او یک استثناء است...و با دیگران مقایسه نمیشود و نخواهد شد. این صدای عشق وپاکی و فروتنی و صبوری و مقاومت است . برای آنست که از بهشت شنیده میشود.
هر روز با یک کلیک از بین کلیه موسیقی موجود دنیا من موزیک مرتضی پاشایی را انتخاب میکنم و لذت میبرم. و امیدوارم روزی موفق شوم برای تشکر به آرامگاه ایشان روم و همچنین موفق به خرید اوریجینال سی دی هایش گردم.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
3 + 0 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما