برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 02:02

اولین بار آلبوم را از لپ تاپ کارم گوش کردم خیلی جا خوردم که چرا چنین ارنجمنت و میکس وتنظیم بدی شده و صدای مرتضی نا مفهوم و در هیاهو گم شده و افسوس خوردم . اما وقتی آنرا از بلند گوی تبلت ام شنیدم بکلی عوض شد و صدای مرتضی واضح و قشنگ و عالی و تنظیم ها هم خوب بودند که فقط ارنجمنت «حس جدید» فوق العاده ناجور بود که از آقای معین راهبر بعید بود که حدس میزنم که شاید تحت فشار کاری زیاد بوده اند و یا اشتباهی پیش آمده. ولی دیگر کارهاشون خوب بودند. کار آقای انوشیروان تربتی هم زیبا بود.
ارنجمنت قبلی آهنگهای تکراری بهتر از ارنجمنت های جدید است.
ولی بطور کلی هیچکس ملودیهای مرتضی را بهتر از خودش تنظیم نمیتونه کنه و همینطور قادر به خوندنشون هم نیستند.
بعد از شنیدن از وسیله درست صوتی، در مجموع آلبومی است که مانند ۲ آلبوم قبلی٬ میتواند مرتضی برای خلقش افتخار کند. و من در حیرتم که چگونه در آن شرایط وخیم جسمی چنین خلاقیت و صوت زیبایی در انسانی میتواند وجود داشته باشد.
در یک جمله : مرتضی خارق العاده است ! که اسمش عشقه٬ زلال و پاک
به والدین ایشان به داشتن چنین فرزندی تبریک میگویم. تبریک به هنرمندان زحمتکش که با تمام توان در نبود مرتضی امانت او را به دوستدارانش رساندند. از آقای مهرزاد تشکر برای کلمات زیبایشان . از آقای مهدی کرد تشکر برای همه زحمات و عشقی که پیوسته نثار مرتضی کردند و زود تر از همه متوجه هنر وهوش و استعداد شگرف مرتضی شدند ویک مثلث میم موفق را رقم زدند.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما