برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 30 تیر 1394 - 16:54

با احترام به همه ی خواننده ها و طرفداراشون که البته خودمم طرفدار چندتاشون هستم مثل چارتار و پالت و بابک جهانبخش و محسن یگانه و خواجه امیری و سینا حجازی و ...ولی ...
ولی محسن چاوشی عزیز داره تو بهترین سطح نسبت به بقیشون کار میکنه.
یعنی هر چی تعریف کنم ازش بازم کمه.میتونم این شکلی بگم که چاوشی داره توقع هواداراشو آلبوم به آلبوم و ترک به ترک میبره بالاتر ولی بقیه بگیر نگیر دارن.
مثلا پاروی بی قایق بهترین آلبوم موسیقی بود که تا به حال شنیدم.از تک تک ثانیه های تک به تک ترک های آلبومش لذت بردم و هنوزم میبرم ولی مثلا آلبوم مدار بی قراری بابک جهانبخش یا پائیز،تنهایی خواجه امیری یا (حالا خارج از محدوده زمانی این نظر سنجیه ولی ) نگاه من محسن یگانه،هرسه تاشون افت محسوسی نسبت به آلبوم های قبلیشون داشتن.نمیگم بد هستن ولی خیلی نوسان دارن نسبت به خودشون.البته اینم بگم (باز خارج از محدوده زمانی این نظر سنجیه ولی) آلبوم شهر من بخند گروه پالت نه اونقدر ها و مثل چاوشی اما باز خیلی بیشتر از توقع من بود و توقع منو بیشتر کرد.
و در آخر هم بگم که به شدت منتظر آلبوم چنگیز از آقای خاص موسیقی هستم.(که ایشالا میاد تا جایزه های سال 94 رو هم مال خود کنه همین کاری که ایشالا قراره با سال 93 کنه)

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما