برنامه یاد بعضی نفرات
 
شنبه 30 خرداد 1394 - 12:18

به عنوان یکی از طرفداران دو اتیشه چاوشی خواستم بگم
تا حد زیادی مطمئنم که محسن چاوشی برای هر البومی که بیرون میده هم بیشترین مبلغ میگیره و در بین همه خواننده های داخلی بیشترین رقم واسه فروش حق امتیاز البومش به تهیه کننده میگیره و این هم کاملا حقش است چون زحمت میکشه برای هر البومش و هر دفعه یه چیز تکراری مثه اکثر خواننده ها نمیده بیرون
بعدشم در مورد سنتوری2 این مبلغی که گفته فکر میکنم به خاطر این بوده که میخواسته یه جوری بگه که نمیخوام همکاری کنم و با پیشنهاد این مبلغ یه جوری خواسته جواب نه بده و این هم فکر کنم به دلیل دلخوری هاش سر سنتوری 1 بوده یه مصاحبه با مجله چلچراغ چند سال پیش داشت که این حرفا رو زد توش :

محسن چاوشي علاقه اي به گفتن مبلغ دستمزدي که براي ساخت چهار تراک و قطعه فيلم سنتوري گرفته، ندارد. اما هنوز مردد است مبلغي که گرفته کل دستمزدش بوده يا نه: «اگر بخواهم حساب کنم پولي که به من داده شد، پول سه قطعه شعرم بود که به شاعرها دادم. من براي اين کارها خيلي سختي کشيدم و هنوز نمي دانم پولي که به من داده شد پول شعرها بود يا تمام کار.»
فرصتي نشده تا او درباره تمام مسائل و مشکلات با کارگردان فيلم صحبت کند و از اين بابت ناراحت است: «من با مهرجويي صحبت نکرده ام، چون از وقتي که آهنگ ها را تحويل دادم، ديگر نديدمش و صحبتي با هم نکرديم. البته به اين برخوردها و به اين وضعيت عادت کرده ام.
محسن چاووشي در فيلم سنتوري چهار ترانه خوانده، اما تنها توانسته يک بار و با هزار زحمت و رفيق بازي فيلم را ببيند. آن هم در جشنواره، نه جاي ديگر: «نه آقاي مهرجويي و نه هيچ کس ديگري از من براي ديدن فيلم دعوت نکردند. براي ديدن فيلم خودم رفتم و توي صف ايستادم. يکي دو ساعتي در صف بودم، بالاخره هم بليت گيرم نيامد. به هر زحمتي بود با يکي از دوستانم هماهنگ کردم و رفتم داخل و فيلم را ديدم.
محسن چاوشي با اين که در تيتراژ پاياني هيچ اسمي از خودش نديده، عصباني و حتي شوکه هم نشده و با هيچ کس هم براي پيگيري و اعتراض تماس نگرفته است: «وقتي کارم را براي فيلم شروع کردم، پيش بيني تمام اين اتفاقات را کرده بودم و مي دانستم شايد کارم حذف شود، يا صدايم را از روي آهنگ ها بردارند و يا بعضي از قسمت هايش را اصلاح کنند.
شايد با پخش صدا و موسيقي محسن چاوشي در فيلم «سنتوري» او خود به خود مجوزدار شده باشد. به هر حال صداي او از رسانه اي همگاني که از فيلترهاي خاصي هم بايد مجوز پخش بگيرد، پخش شده است. اما او خودش اين موضوع را قبول ندارد و مي گويد: «قبل از فيلم سنتوري، صدا و آهنگ هاي من از تلويزيون هم پخش شده اند و تلويزيون بارها آهنگ امام رضا (ع ) و کربلاي من را پخش کرده. در مقايسه با همگاني بودن و نظارت، سينما قابل مقايسه با تلويزيون نيست.
======
جواب همه صحبت های داریوش مهرجویی تو همین مصاحبه 8 سال پیش چاوشی داده شده بعدشم جناب مهرجویی 70-80 درصد موفقیت ها و محبوبیت فیلم سنتوری 1 به خاطر صدا و اهنگای چاوشی بوده مگر نه شما از بعد سنتوری چندین فیلم ساختید که هیچکدوم مورد توجه مخاطب و منتقدا قرار نگرفته حالا چاوشی نخواسته همکاری کنه شما هم از سر اینکه قبول نکرده چاوشی نیا بگو که یه خواننده جوان اوردیم که بهتر و فلان تر هست از چاوشی که این میشه مصداق ضرب المثل فلانی دستش نمیرسه و میگه فلان و ...

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما