برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 01:47

*** سلام ***
( میتونید کامل مطالب پایین رو مشاهده کنید یا از این صحبت ها رد شید ولی این صحبت هایه من تمام اتفاقات عینی و شواهد من از گذشنه مرتضی پاشایی هست . برداشت این صحبت ها رو به عهده خودتون میزارم . )
*من فرزین فرجی هستم خواننده و آهنگساز
و از دوستان پیشین مرتضی پاشایی 3 سال پیش مهدی کرد مدیر برنامه من و مرتضی عزیز و بعدها مهدی احمد وند بود . به همین صحبت ها و چیز هایی که دیدم رو براتون بازگو میکنم.
برای اولین بار هست که در این 3 سال صحبت هایی در مورد اتفاقات گذشته و حال عرض میکنم و هیج جایی از من در مورد اتفاقات گذشته صحبت و مصاحبه ای نیست . و بعد از این هم نخواهد بود .
خوانندگان سایت محترم موسیقی : من شاهد لحظه به لحظه پیشرفت موفقیت و معروفیت مرتضی عزیز بودم . در 3 جمله . مرتضی فردی .مهربان . آرام و تو دار بود .در تمام این لحظات تنها دو نفر و تاکید میکنم 2 نفر همیشه در کنار مرتضی عزیز همه جا و در همه مراحل حضور داشتن و شخص اول زندگی مرتضی ( مهرزاد امیرخانی ) بوده که خود مرتضی بارها به من میگفت فرزین مهرزاد نبود من نبودم . مهرزاد در این مدت زحمات بسیار زیادی برای مرتضی عزیز کشیده که من به شخصه همیشه شاهد بودم و مرتضی هیچ کاری رو بدون مشورت و هماهنگی مهرزاد عزیز انجام نمیداد . متسفانه در ایران مردم فقط خواننده رو میبینن در صورتی که تمام جملاتی که شما بزبان میارید و از آهنگ های مرتضی حفظ هستید ترانه و احساسش برای مهرزاد عزیز بوده و هست . بی حضور این فرد اگر مرتضی نمیتونست ترانه سرای خوبی رو پیدا کنه که حس ملودیهاش رو نشناسه شاید مرتضی پاشایی هیچ زمانی متولد نمیشد . پس نصف تمام این اتفاقات و شهرت و هنر مرتضی به خاطر مهرزاد امیر خانی هستش و باید به همون اندازه از مهرزاد امیر خانی قدر دانی کرد . که متاسفانه الان همه اتفاقات و حاشیه ها بر علیه این دوست خوب و ترانه سرای بزرگ داره ایجاد میشه و این از نظر من یه کار برنامه ریزی شده از طرف خانواده پاشایی و دیگر افرادی که از این حاشیه سود میبرن .
بعضی از عزیزان هم که دارن از آب گل آلود ماهی میگیرین و تصمیم گرفتن خودشون را با نسبت دادن دوستی با مرتضی در سر زبان ها بیارن و یا در سود مالی آلبوم سود داشته باشن .
در صورتی که افرادی مثل مهرزاد امیر خانی عزیز و مهدی کرد در حاشیه قرار گرفتن .
( قسم قرآن ) رو میخورم که مهدی کرد حتی پول تولید آلبوم اول مرتضی پاشایی رو نداشت و مجبور به فروش ماشین خودش شد تا هزینه تولید آلبوم مرتضی رو پرداخت کنه . این افرادی که الان بیانیه ارث و میراث میکنن کجا بودن اون موقع ؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه مرتضی معروف نمیشد .آهنگاش شنیده نمیشد کی ضرر زیان مهدی کرد رو میداد ؟
من تو مدت 3 سالی که با مرتضی ارتباط داشتم هیچ زمانی هیچ زمانی خانواده مرتضی پاشایی رو ندیدم . مرتضی 99% مواقع در استودیو خودش در ( ستارخان ) و ( کرج ) زندگی میکرد و همیشه شنیدم از ...؟.. که خانواده مرتضی به موسیقی علاقه ندارن و حتی در اجراهایی که بعضیهاش رو من هم شرکت داشتم هیچ موقع خانواده مرتضی حضور نداشتن. برام جالب و خنده داره که تو این مدت تمام اقوام دور مرتضی از جمله ( عمو . دایی. برادر .... ووووو بماند به دنبال سود مالی در فروش آلبوم مرتضی پاشایی هستند . واقعا شما عزیزان این حرکت خانواده پاشایی رو چی ارزیابی میکنید ؟ فقط من متاسفم . متاسف
به جایی که الان از زحمات افرادی که باعث شدن مرتضی پاشایی به اینجا برسه قدر دانی کنیم باید این رفتار رو با این عزیزان بکنیم و توهین تحمت هایه ناروا به این عزیزان بکنیم .
بزار یه صحبت بی پرده و خودمونی باهاتون بکنم دوستان اگه مهدی کرد هزینه های تولید آلبوم مرتضی رو نمی داد صبح تا شب دوندگیاش رو تو ارشاد نمیکرد . من شاهد این هستم که مهدی 1 سال صبح ها همیشه ارشاد بود هر وقت بهش زنگ میزدم میگفت ارشادم این ورم اونرم دنبال کارهای مرتضی . آیا اگه مهدی کردی نبود مرتضی معروف میشد ؟ آلبوم میداد ؟ شما اونموقع باز میشناختید که بخوایید طرفداری 2 آتیشه بکنید از پاشایی ؟
آیا اگه مهرزاد امیر خانی نبود و ترانه مـثل یکی هست که متنش بارها مهرزاد امیرخانی تغییرات داد و زحمات زیادی کشید و به گل سرسبد آهنگ های مرتضی تبدیل شد و یا بقیه کارهاش کی میدونم شما عزیزان 90 % موزیک های آقای پاشایی رو حفظ هستید آیا باز مرتضی رو شما میشناختید ؟
آیا زحماتی که مهرزاد امیر خانی از شب بیدار بودن ادیت کردن ترانه ها تا صبح تا اونچیزی که مرتضی دوست داره و به احساس آهنگ بخونه و شما عزیزان رو تحت تاثیر قرار بده باز مرتضی پاشایی وجود داشت ؟
ووو
* در پایان بنده هم تنها کاری که به عنوان وظیفه و حق رفاقت برای مرتضی عزیزم انجام دادم مقداری مشاوره بود و معرفی و آشنایی ایشان با دوست خوبم میلاد ترابی بود که باعث موفقیت بیشتر آلبوم مرتضی پاشایی شد .
من قسمت هایی از آلبوم مرتضی پاشایی عزیز رو شنیدم و فقط این رو تاکید میکنم که این بهترین آهنگ ها و آلبوم مرتضی پاشایی عزیز از ابتدا تا الان هستش. امیدوارم بزودی این آلبوم به گوش همه شما عزیزان برسه و شاهد پایان این اتفاقاتت و حاشیه ها باشیم .
پیروز باشید .
فرزین فرجی

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما