برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 01:18

خداییش خیلی خوبه ؛ یه عاشقونه ی غم انگیز :'(
لحظه به لحظه دارم بیش تر باهاش ارتباط برقرار می کنم : )
من بعد از چند بار گوش دادنِ کامل آلبوم "پاییز ، تنهایی" نظر دادم و به نظر من این آلبوم مخاطب رو در لحظه درگیر نمی کنه و رفته رفته بعد از چند بار گوش دادن به آلبوم مخاطب رو درگیر خودش می کنه ، بار اول که گوش دادم ناخودآگاه یاد آلبوم "عاشقانه ها" افتادم که آلبوم موفق و دل نشینی بود گفتم نکنه که آلبوم خوبی نباشه و انتظارم واسه منتشر شدن آلبوم بیهوده بوده باشه اما چند بار که آلبوم رو کامل گوش دادم واقعا خوشم اومد و آروم آروم با با تک تک قطعه هاش ارتباط برقرار کردم ؛ از همه می خوام با عجله نظر ندن و تعصب رو کنار بذارن و بدون قصد و غرضی نظر بذارن ، اون حسی که بعد از چند بار گوش دادن بهشون دست می ده رو بیارن در قسمت نظرات منتقل کنن و این که آلبوم رو به صورت اورجینال تهیه کنیم .
تبریک به هوادارن احسان خواجه امیری عزیز و جامعه ی موسیقی پاپ مجاز که شنونده و مخاطب این آلبوم خوب هستند ، منه هوادارِ محسن یگانه دارم از این آلبوم لذت می برم و امیدوارم شما هم لذت ببرین .
به ترتیب قطعه ی 6 "حس" ، قطعه ی 3 "عشق 2" ، قطعه ی 1 "تنهایی" ، قطعه ی "پاییز" و ... خداییش همه ی قطعه ها خوبن و حرف های زیادی واسه گفتن داره و همه ی سلیقه هارو پوشش می ده و آلبوم یه دست و گوشنوازیه .
#_مرسی_احسان_خواجه_امیری_عزیز

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما