برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 30 دی 1393 - 13:37

من خودم قبل اینکه "تنهایی بیاد این کارو رو اون کلیپی که تو کنسرت رفته بود شنیده بودمش که به نظرم خیلی ام کار خوبیه و اون موقع چه اشکها که من با این کار نریختم هه بعد دیروز که دیدم رفته سرآلبومی واقعا تمام ذهنیتم به آلبوم خراب شد احتمالا احسان خان جان با خودش فکر نکرده که احتمالا خیلیا حداقل خود هوادارا این کارو شنیدن و یه کار تکراری به عنوان قطعه 1 می تونه ضربه بدی به آلبوم بزنه!
من نمی دونم آخه این بهروز علیاریو دیگه از کجا گیر آووردی تو احسان!خداشاهده:))))حداقل کارو می دادی دست زانیار باهاشم دوستی!هرچی بود ازین بهتر کار می کرد خدایی!یه کاری واسه میثم مروستی زد من خیلی خوشم میاد ازش!همون موقع که گفتن بهروز علیاری من حدس می زدم احتمالا یه دونه کار شاد آلبومو این استاد گرانقدر تنظیم زده باشه!بعد حالا جالب اینه احسان می دونه قراره یه کار شاد ببنده ها ولی میره یه شعر داغون که اصا برا یه فضای دیگه هستو میاد رو این تنظیم داغون تر می خونه!این احسان همونیه که "تمام قلب منو خونده بود!
در کل من دوتا کاری که آرون تنظیم زده رو خیلی دوس داشتم و از دیروز همه ش دارم با صدای زیاد از شنیدنشون لذت می برم شعراشونم دوس دارم.هرچند که این دوتا کارم می تونستن بهترم باشه منتها خب تو پائیز تنهایی انتخاب بین خوب و متوسط هستش!
متاسفانه کار عشق 2 که شعرش واقعا ایده جالب و کارشده ای داره با موزیک پیش پا افتاده ی سعید زمانی رفت تو فضای تکراریه "آرزو از عاشقانه ها و خراب شد!واقعا می تونست هیت بشه این شعر!
یه سری با خودم می گفتم شاید اینم مثه کارای شادمهر از زمان خودش جلوتر باشه ولی دیدم نه!واقعا این آلبوم باید قبل عاشقانه ها کار می شد تا یه سیر صعودی از یه خاطره به بعد طی شه!اگه عاشقانه ها موفق شد به این خاطر بود که نسبت به یه خاطره کلا تو یه فضای دیگه کار شد ولی اینجا ما داریم می بینیم که احسان هنوز تو حس عاشقانه ها گیر کرده و نتونسته ازش جدا بشه!
در مورد استاد گران مرتبه هه آرش پاکزادم که واقعا به نظر من اصلا نمی تونه کارا رو احساسی جمع کنه!تنها کاری که می کنه اینه که میاد اون حجم نفسی که خواننده قبل خوندن برمی داره رو می گیره و میده رو موزیک به خیال خودشم خیلی دقیق کار می کنه!همه می دونن که تو داخل هیشکی مثه سیروان خسروی نمی تونه میکس مستر کنه،به آقای پاکزاد پیشنهاد می کنم کار کجایی تو از سیروانو گوش کنن شاید تو روند کاریشون یه تجدید نظری کردن!والا همون ایمان حجت خیلی بهتر میکس می کنه!
با همه ی این حرفا من بازم امیدوارم اتفاقای خوبی برا این آلبوم بیفته چون من واقعا احسانو دوس دارم نمی تونم ببینم دیگران ازش بالاتر کار کنن!این یعنی نه اینکه الان این اتفاق افتاده!الان احسان داره رو لب تیغ(آخی سر عاشقانه ها چه بحثی داشتیم سر این لب سیغ و سیخ و اینا خخخخخخ)راه میره و این یه کم خطرناوکه.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما