اهنگ سیگار پشت سیگارو دوست نداشتم مشکل اصلی شعرش بود بیتها باهم رابطه طولی نداشتند و تصویری در ذهن ایجاد نمیشد. ضمن اینکه شعر کاملا بر اساس قافیه ساخته شده بود و قافیه خودشو به معانی شعر تحمیل کرده بود. با خواندن رضا یزدانی هم در ان کار مشکل داشتم اوجی که میگرفت بیرون میزد و ارتباط شنونده با کار قطع میشد. ولی این اثر با وجود یک یا دو اشتباه مسلم ترانه کار بسیار خوبی شده و تونستم باهاش ارتباط برقرار بکنم و هر چی بیشتر گوش دادم بیشتر خوشم اومد.به نظر خانم فولادوند اگر میخوان ترانه سرای خوبی بشن باید خودشونو اسیر قافیه و وزن نکن و برای قافیه ها ی اجباری شعر نسرایند. اینکه مثل یغما هم به قافیه پایبند بود و هم اسیر قوافی و وزن نشد کار هر کسی نیست تجربه های خانوم فولادوند بجز یکی دو مورد هم موفق نیوده و بهتر است همانطور که مفاهیم نویی را در شعرشان میسرایند در قالب نیز به دنبال قالبی نو باشند و از قالب کهنه بیرون یبایند.
اهنگ سیگار پشت سیگارو دوست نداشتم مشکل اصلی شعرش بود بیتها باهم رابطه طولی نداشتند و تصویری در ذهن ایجاد نمیشد. ضمن اینکه شعر کاملا بر اساس قافیه ساخته شده بود و قافیه خودشو به معانی شعر تحمیل کرده بود. با خواندن رضا یزدانی هم در ان کار مشکل داشتم اوجی که میگرفت بیرون میزد و ارتباط شنونده با کار قطع میشد. ولی این اثر با وجود یک یا دو اشتباه مسلم ترانه کار بسیار خوبی شده و تونستم باهاش ارتباط برقرار بکنم و هر چی بیشتر گوش دادم بیشتر خوشم اومد.به نظر خانم فولادوند اگر میخوان ترانه سرای خوبی بشن باید خودشونو اسیر قافیه و وزن نکن و برای قافیه ها ی اجباری شعر نسرایند. اینکه مثل یغما هم به قافیه پایبند بود و هم اسیر قوافی و وزن نشد کار هر کسی نیست تجربه های خانوم فولادوند بجز یکی دو مورد هم موفق نیوده و بهتر است همانطور که مفاهیم نویی را در شعرشان میسرایند در قالب نیز به دنبال قالبی نو باشند و از قالب کهنه بیرون یبایند.