برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهارشنبه 5 آذر 1393 - 10:24

سلام
در اینکه آلبومش فوق العادست شکی نیست و بازم ماهان بهرام خان یه چالش جدید تو موسیقی راه انداخت .
تنظیم ها خیلی خوبه ، دلم نمیاد راجعش حرف بزنم چون خودم دوست داشتم و سلیقه منم پسندید اینجور میکس و مستر را . ولی خب واقعیتش اینه که میکس و مستر خاص نظر ماهان هست که باعث شده تنظیم ها جالب تر شنیده بشه .
ولی خب فکر میکنم چون تاحالا کسی سه بعدی کار نکرده بود دیگه زیاد خواسته نشون بده و تأکید کنه ، بعضی جاها دیگه انگار آدم تو سینما سه بعدی نشسته !

شک نکنید که از همین لحظه دیگه همه میخوان از اینکارا بکنن ! که دیگه اصلا حوصله آدم سر بره و انگار جای موسیقی گوش دادن اومده سینما پنج بعدی !
تا حالا میگفتن گوش ما به بد شنیدن عادت داره و بد بار اومده حالا ترسم از اینه که به اینجوری شنیدن عادت کنه و هرکس سه بعدی میکس نکنه بگن یا ضعیفه و عقب یا . . .
کاش اینجور نشه واقعا .
قشنگه و جالب ولی خب به نظر من" آرایش غلیظه "! !
موسیقی ما که مثل غرب نمیشه هیچ وقت اما خب اونا با اینکه امکاناتشون قابل مقایسه با ما نیست بازم با این حال فقط کارای از نظر موسیقیایی قوی براشون در درجه اول اهمیت داره نه چیز دیگه .
بعضی وقتا فقط یه پیانو یا گیتار داره ملودی خواننده را همراهی میکنه اما واقعا که به دل میشینه . خب دیگه . . . جای کار داریم ما !

محدود شدیم به استدیو و سکوئنس و چندتا تکنیک و نو آوری در میکس . و راه اصلی را ول کردیم و هر کس میخواد هنرشو تو استفاده از نرم افزار و تکنولوژی نشون بده .
همه میتونن با تمرین برنامه یاد بگیرن اما موسیقی چی ؟

مسلما موزیسین های زیادی احتمال داره بیان اینجا و این متن منو بخونن ، صحبت من اینکه "ماهان بهرام خان در حال حاضر بالاترین توان و بضاعت موسیقی ما را نشون داد" . اما آیا به نظرتون برای ما ایرانیا باید پیشرفت و عقب نموندن از کشورای دیگه تا این حد بسنده بشه و متوقف ؟
هنوز واقعا ملودی ها ضعیفه ، ترانه ها خسته کننده ، هر چند تو تنظیم داریم پیشرفت میکنیم اما خب تنظیم خوب هم فقط به پر کردن و تکنیک های میکس و مستر نیست .
بهترین دیجی های دنیا هم خیلی کم پیش میاد اینکارا رو بکنن . با اینکه قطعا قویتر و جالب ترش از دستشون بر میاد با امکاناتی که اونا دارند .

ماهان راستی چی شد اون آهنگهات و ترانه ها که مو به تن سیخ میشد ! ؟ ؟ فقط تنظیم بود این آلبومتا . . .

ولی در کل نمرت بیسته
موفق باشی

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما