برنامه یاد بعضی نفرات
 
دوشنبه 21 مهر 1393 - 04:19

طرفداران علی اصحابی دل به این خوش کردن که البوم خوانندشون اوله و البوم استاد چاوشی دوم!! لازم دیدم توضیحی در این باره بدم تا طرفداران علی اصحابی و کسانی که ضد استاد چاوشی هستن حساب کار دستشون بیاد!!
1 - البوم پاروی بی قایق استاد چاوشی در 24 ساعت 500 هزار نسخه فروخت و به تیتراژ دوم رسید و رکورد فروش البومای موسیقی رو در طی 24 ساعت به راحتی شکست و همینطور در 24 ساعت 2 هزار نفر از سایت بیب تونز این البوم رو خریداری کردن که به گفته ی مدیر این سایت بیشترین خرید یک البوم در عرض 24 ساعت مختص به البوم پاروی بی قایق بوده و در واقع این البوم در این سایت هم رکوردار هست!! همچنین البوم پاروی بی قایق با 300 هزار دانلود غیر مجاز در روز نخست باز هم رکوردار میباشد!!
2 - یه نگاهی به تعداد کامنتهایی که برای خبر مربوط به منتشر شدن البوم پاروی بی قایق و البوم دیره و همچنین به تعداد کامنت در پست مربوط به این البومها بیندازید تا متوجه اوضاع بشید!! یعنی تعداد کامنتهایی که در خبر مربوط به انتشار و پست البوم استاد چاوشی گذاشته شده اونقدر زیاده و اونقدر تعدادش از کامنتای البوم دیره بیشتره که اغراق نیست بگیم تفاوتش از زمین تا اسمونه و این خودش نشون دهنده ی محبوبیت محسن چاوشی و همچنین فوق العاده بودن البوم پاروی بی قایقه!!نکته ی جالب اینه که قریب به اتفاق تمام کامنتها هم در ستایش البوم جدید استاد بوده!!
3- میدونم که خودتون هم باور دارید و مطمئنید که هیچ البوم دیگری نمیتونه حریف البوم استاد در جشن سالانه ی موسیقی ما بشه و از همین الان چه البومایی که منتشر شدن و چه البومایی که منتشر خواهند شد باید برای رتبه ی دوم تلاش کنن!!
4 - انقدر استاد چاوشی و البوم جدیدش و موفقیتهای بی نظیر این البوم در عرصه ی فروش و همچنین محتوای البوم حرص دشمنای استاد رو دراورده که شاهد اتحاد فراگیر طرفداران دیگر خواننده ها و همچنین حسودها و دشمنان برای کم کردن امتیاز البوم پاروی بی قایق در سایت هستیم تا بلکه اینجوری یه دل خوشی داشته باشن و مرحمی بر زخمشون باشه ولی مطمئن باشید با این کارها هم زخم عمیقتون التیام نخواهد بخشید و مطمئنن همیشه مواردی که در گزینه ی یک عرض کردم جلوی چشمانتون رژه خواهد رفت!!
5 - نامه تمام!!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
3 + 11 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما