البوم رو گوش کردم و دیگه توقع نداشتم البوم تا این حد ضعیف باشه و یقینن ضعیفترین البوم منتشر شده از علی لهراسبی بود که فکر نکنم در اینده خود علی لهراسبی بتونه البومی بدتر از این البوم رو منتشر کنه.خداییش البوم تصمیم با شاهکارهایی چون راهرو و خوب فکر کن و صدام کن و البوم 14 با شاهکارهایی چون بعد رفتنت و چشامو بستم و دلواپسی و کوه کجا این البوم بسیار ضعیف که بهترین اهنگش دیوونه وار هستش کجا!!!! اخه چرا باید مونا برزویی در البوم نباشه و به جاش کسی مانند بابک مافی که تنظیم کننده ی خوبی هم نیست چه برسه به ترانه سرا بیاد و ترانه بگه؟ یا چرا باید شهاب اکبری تنها یک قطعه تنظیم کنه یا امیر ارجینی تنها یک ترانه بگه؟ یا چرا بهروز صفاریان نباید حضور داشته باشه؟ با این که بارها گفتم یگانه برای دیگران زیاد خوب کار نمیکنه ولی باز هم حضور یگانه در یک تا 2 ترک میتونست البوم رو تا حدودی بهتر کنه و در کنار بزرگانی چون مونا برزویی و بهروز صفاریان و شهاب اکبری و امیر ارجینی این البوم میتونست مانند البوم تصمیم و 14 البوم خوب و زیبایی بشه که متاسفانه اینگونه نشد.
البوم رو گوش کردم و دیگه توقع نداشتم البوم تا این حد ضعیف باشه و یقینن ضعیفترین البوم منتشر شده از علی لهراسبی بود که فکر نکنم در اینده خود علی لهراسبی بتونه البومی بدتر از این البوم رو منتشر کنه.خداییش البوم تصمیم با شاهکارهایی چون راهرو و خوب فکر کن و صدام کن و البوم 14 با شاهکارهایی چون بعد رفتنت و چشامو بستم و دلواپسی و کوه کجا این البوم بسیار ضعیف که بهترین اهنگش دیوونه وار هستش کجا!!!! اخه چرا باید مونا برزویی در البوم نباشه و به جاش کسی مانند بابک مافی که تنظیم کننده ی خوبی هم نیست چه برسه به ترانه سرا بیاد و ترانه بگه؟ یا چرا باید شهاب اکبری تنها یک قطعه تنظیم کنه یا امیر ارجینی تنها یک ترانه بگه؟ یا چرا بهروز صفاریان نباید حضور داشته باشه؟ با این که بارها گفتم یگانه برای دیگران زیاد خوب کار نمیکنه ولی باز هم حضور یگانه در یک تا 2 ترک میتونست البوم رو تا حدودی بهتر کنه و در کنار بزرگانی چون مونا برزویی و بهروز صفاریان و شهاب اکبری و امیر ارجینی این البوم میتونست مانند البوم تصمیم و 14 البوم خوب و زیبایی بشه که متاسفانه اینگونه نشد.