برنامه یاد بعضی نفرات
 
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 00:49

آقای لهراسبی! واقعا چرا؟ چرا این همه از تیونر در کار استفاده کردید. چرا اینقدر!! درسته همه به نحوی کم و بیش استفاده میکنن اما واقعا تا این حد فاجعه هست طوری که در قطعه ی دیوونه وار در ثانیه 48 به شکل عجیبی تیونر خودنمایی میکنه معلوم نیست چقدر پیچ فالشیتون بالا بوده که هر کاری کردن نشد برطرف بشه وشاید کلا پیچ نمیشد بهترم بود!!! و اینکه چرا یه بار دیگه نخوندین هم بحثش جداست ...!

به هر حال تمامی کار ها دارای تیون شدید هست هرچند شما جنس صدای خاص خودتون رو دارید اما چرا درست ازش استفاده نمیکنید در ترک دیوونه وار به شدت به حنجرتون فشار میارید... فراموش نکنید همونطور که شما درخوندن زور میزنید شنونده در شنیدن باید زور بزنه!!! میشد نیم پرده پایین تر گرفت اصلا اشکالی نداره بخدا نمیدونم چرا همه فک میکنن باید تا اون نتی که دیگه به زور زدن میرسه حتما باید بخونن و در کارهاشون استفاده کنن. حالا نمیخوام انقدر رو یه آهنگ مانور بدم با اینکه رو همین اهنگ کلی بحث هست... آلبوم در صورت نبود ملودی های مرتضی پاشایی هیچ اتفاق خاصی برای شنیده شدن نداشت و باید به مرتضی پاشایی آفرین گفت که ملودی هایی که اینقدر به صدای خودش میاد رو به دوستای دیگش هم میده تا استفاده کنن، کاری که شادمهر عقیلی توو همین آلبوم نکرد. شادمهری که بدون شک ملودی های خیلی ناب تری در دستش هست ملودیی رو داد به علی لهراسبی که حتی نمیشه تصور کرد این ملودی رو شادمهر ساخته!! البته قضاوتی نمیکنم شاید خود آقای لهراسبی این ملودی رو انتخاب کرده باشند...! که اون هم بحثش جداست!

اما در کل چند قطعه ای که کاملا جدا از هم شکل گرفت و کلا مسیری جدا داره، فقط کنار هم گذاشته شده در یک آلبوم و همین و بس...! آلبوم یعنی یک مسیر واحد... با یه تیم کاری مشخص نه هر قطعه کلا یک داستان جدا طوری که انگار چند تک آهنگ شدن آلبوم!!!

شما به آلبوم هایی مثل بنیامین ، مهدی یراحی ، محسن یگانه ، چاوشی ، احسان خواجه امیری و حمید حامی و خیلی های دیگه که اسم ها انقدر هستند که مجالشون نیست گفته شه نگاه کنید تا ببینید تیم کاری واحد و مشخص و در عین کال مسیر مشخص در آلبوم چقدر کار رو یک دست کرده به خصوص در آلبوم هایی مثل بنیامین و چاوشی و خواجه امیری... چیزی که همه جای دنیا هست... و هر آلبوم تیم مشخص داره ولی در آلبوم شما همه چی جدا از هم حس میشه

من اهل انتقادم ولی حیف که فرصت بیشتر از این نیست... البته فواید کار رو هم گفتم...
پس خواهشا به حرف این حقیر بیشتر فکر کنید ... تیم کاری واحد و مشخص و هدفمندی آلبوم. چون به صداتون علافه مند هستم اینهارو گفتم که البته خیلی بیشتر از اینهاست ولی اینجا فقط یک نظر ساده باید در مورد آلبوم داد نه بحث تخصصی که من هم بخش کمیش رو ارائه کردم

با آرزوی موفقیت روزافزون برای شما و این موسیقی پاپ دوست داشتنی...

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما