برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 20 اسفند 1392 - 18:32

با اجازه مدیر سایت و طرفداران بنیامین عزیز.
.
.
اول نقاط قوت این آلبومو میگم:ترانه های 93 توی بیشترک ها جز یکی دو تا نسبت به آلبوم های قبلی پیشرفت کرده.آهنگ سازی و ملودی هم در اغلب آثار قابل قبول و فکرشده بنظر میرسه.
صدای بنیامین و نحوه خواندنش هم پخته تر و بهتر شده.
عربی خوندن هم کار قابل تحسینی بود و بنیامین خوب از پسش براومده.

با احترام و با اجازه دوستان بریم سر نقاط ضعف تا ایشالا این ضعف ها در آثار بعدی دیده نشه و موجب پیشرفت بنیامین عزیز شه:
1.اولین ضعف این آلبوم که خیلی هم ضعف نیست وبه چشم نمیاد پوستر آلبوم هست.موضوع پوستر فوق العاده و پر احساس و معنیه اما ای کاش یه کم رو ی اجرا .نور پردازی .فضا و ازهمه مهمتر روی ادیت بیشتر وقت گذاشته میشد.(من چون خودم رشته گرافیکم و عکاسی کار کردم در این باره نظر دادم)
2.تنظیم ای آلبوم واقعا ضعیف و تکراریه.بیتها(آهنگ خالی) ،همه با کیک بیس و سمپل های تکراری و یکنواخت و حتی موسیقی در قسمت اول و دوم آهنگ یکسانه و هیچ سازی کم و زیاد نمیشه که یه تنوعی به کار بده.کارای اکتیو اکثرا شبیه هم هستند و در تنظیم کارهی تکراری چیز خاصی دیده نمیشه
3.اتمام و پایان رسیدن بعضی از قطغات بسار ناگهانی و نا بجا و بد بود به طوریکه انگار مخاطب از آهنگ پرت میکنه بیرون.

نقد قطعات:
1.قهوه:ملیودی خوبی داره ولی گیتار الکتریکی اصلا به آهنگ نمیچسبه.اون جاییکه میگه:"توهم داره دلت به سمت من سوق میکنه" عبارت سوق میکنه اصلا به فضای کار نمی چسبه.درکل ترک ساده و تکراری بود.
2. جادوگر گیسو:best.از بهتری ترکهای این آلبوم و حتی سال میتونه باشه.تشبیه های بینظیر و از معدود تنظیمهای خوب وارسته در این آلبوم.در کل ترک فوق العاده و به نظرم بهترین ترک آلبومه.اینه اون موسیقیه بنیامین.حیف که خیلی کوتاهه.
3.مدار:ترانه بسیار خوب.تنظیم خوب ولی خیلی شبیه که نه کپی ترک هفته عشقه.ملودی به دل نمیشینه و اون ساز الکترونیکی به کار نیمی چسبه.در کل متوسط بود.
4.دوباره چشمات:ترانه خیلی خوب.تنظیم خوب.ولی او نجایی که بنیامین نمیخونه صدای آهنگ خیلی کمه و انگار اونجا خالیه ولی ملوده خوبی داره.ولی آخرش خیلی ناگهانی و بدموقه تموم میشه.در کل ترک خوبی بود.
5.هفته عشق:ترک خوبیه ولی باز هم ملوده و ساز وآهنگ خوبی نداره وآخرشم بد تموم میشه و این کار بسیار به ترک مدار شبیه و این باعث یه نواختی کار میشه. کار خوبیه.
6.دست نگه دار:از بهترین های این آلبوم از هر نظر.
7.عشق داغ من:تنظیم و بیت بسیار ضغیف ولی ملودی و ترانه بسیار عالی. متوسط بود.
8.یه خونه:از هر نظر عالی ولی باز هم آخر کار اناگار دیگه نخاستن بقیشو بسازن همینطور ولش کرنو سریع بستنش. خوب بود.
9.فقط شبیه خودتی:ترانه بسیار ضعیف.یکمم بنیامین تکراری می خونه.ولی تنظیم بد نیست.سرجمع ترک متوسطیه.
10.گل یاس:بی نظیر.عالی.من هیچی نمیتونم بگم.
11.آشوب:ترک بدی نیست ولی خوب قبلا هم اصل کار بیرون امده بود و هم رمیکسکار.
12:عشق در روز قیامت:ترانه این ترک اصلا تکلیفش معلوم نیس .فقط یه سری کلمات هم قافیه بی محتوا و بی ربط کنار همن.مگه هرچی درهم و رهم بود رو میشه چسبوند به قیامت.تنظیم تکراری و پیش پا افتاده.و ملودی بسیار ضعیف.
واقعا کار بچگونه ای که بد ترین ترکو بزاری واسه آخر آلبوم از بنیامین با این همه تجربه بعید بود.در آخر باید بگم که این آلبوم از استاندارد های جهانی خیلی پاین تر بود.(اصلا قصد تخریب ندارم)

بر هر حال ما که با دو سه تا ترک بیشتر ار تباط برقرار نکردیم ولی امیدوار بقیه از آهنگها و تنظیم و ترانه لذت برده باشن نه برای پشتییبانی از بنیامن عزیز و این شرایط پیش اوده الکی تریف کنن.

ضمنا چرا بی خودی با مطرح کردن فوت نسیم سعی میکنن ضعف آلبومو توجیه کنن.خوب کسی بنیامین عزیزمونو که مجبور نکرده ,میتونست دیرتر آلبومو منتشر کنه تا ترک های ریتمیکی که حذف شده و کارای بهتری رو ارائه کنه.
این فقط نظر شخصیه منه و به امیده اینکه سلیقه مردم مون بال تر بره و کمک کنیم که موسیقی ارانیو به بشناسونیم.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
3 + 17 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما