برنامه یاد بعضی نفرات
 
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 17:58

آقاي بويه اگه همين انتقاد ها نباشه مجيد از كجا اشكالاي آهنگهاشو بفهمه؟ من انتقادايي كه تو كامنت هاي بالا از مجيد خراطها كردم نظرات خيلي ها مثل دوستام،اقوام،و كلا آدم هاي دور و برم كه گاها موسيقي رو جدي تر دنبال ميكنن نسبت به آهنگهاي مجيد خراطها بود ، نظر شخصي خودم نبود اصلا ....من خيلي ديگه نميخوام پر حرفي كنم ولي خودت برو از كسايي كه به خوانندگي و موسيقي آشنايي دارن بپرس نظرشون در مورد نوع خوندن و اجراي گام هاي بالا مجيد خراطها تو تراك تغيير كردي،تو عوض شدي،تو آزادي ،قانون احساس و ... چيه؟؟؟ انصافا اگه به گام هاي بالا مجيد ايراد نگرفتن هرچي خواستي بهم بگو !!! ولي جاي خوشحالي داره من خودم و حتي امروزچند تا از منتقدا هم اين نظر رو داشتن آهنگ دلواپس مجيد از لحاظ خوانش،اصطلاحا ول كردن صدا،اجراي گام هاي بالا در حد بالايي بود و بهترين كارش از سال 84 تا الان بود ، وقتي مجيد ميتونه اينطوري پخته بخونه ،اينطوري صداشو ببره رو اوج و تحرير بزنه چرا اينكارو نميكنه ...من نگفتم مجيد اصالت و سبكش رو عوض كنه ولي آهنگ ضعيف ارائه نده ...اگه آهنگ احساسي ميده بيرون مثل همين آهنگ دلواپس از لحاظ خوندن گام هاي بالا و تحريرها قوي باشه...انصافا همه منتقدا صداي مجيد تو اين آهنگ رو تو اين آهنگ ميپسندن چونه هيچ اشكالي درش نيست ... من هم معتقدم مجيد تو آهنگسازي و شعر خودش كاركنه شاهكاره، ولي تو تنظيم از ديگران مثل عليرضا افكاري،هومن نامداري،كوشان حداد،بهروز صفاريان،شهاب اكبري و... هم كمك بگيره...بازم نميگم سبكش رو عوض كنه ولي درست و اصولي بخونه مثل همين تراك دلواپس ....

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما