برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 10 دی 1392 - 10:22

دویتان عزیز خواستم زیر نظر آقا نوید که آهنگ بعدیا پیشبینی کرده نظر بذارم ترجیح دادم مستقل نظر بذارم. اما بحثی که داشتم، خیلی از افراد مغرض توی سایت ها و حتی صفحه شخصی آقا مجید وقتی خبری میشه اولین چیزی که میگند، میگند تیغ کش اومد، تیغ بعدیا کی میزنی و ... ولی این دوستان اگه کلاه خودشونا قاضی کنند میبینند که آقای خراطها برای چی این آهنگا خونده که البته اگه به مصاحبه های ایشون توجه میکردند علتشا گفتند.
دوستان عزیز آقایان چاوشی و یگانه یه آهنگ با مضمون خودکشی با هم خوندند که میگه تیغا میکشم رو رگهام و ... و همین آقای خراطها آهنگ کنسلا خوندند که داستان ده تیغ بود و توی کنسل 2 این داستان به سرانجام رسید و ختم به خیر شد. چرا قبل از جبهه گیری های الکی نمیایم با خودمون فکر کنیم که این خواننده برای چی این آهنگا خونده؟!
اگه این افراد را دنبال کنید به یه نقطه مشترک میرسید و اونم بیان یه واقعیت بد اجتماعی که با یه آهنگ میخواند بیان کنند و شاید با همین آهنگ هر کدومشون بتونند هواداراشونا از این اتفاق بد دور نگه دارند.
البته آهنگ های دیگه ای هم از آقای خراطها هست که موضوعی اجتماعی داره که با یک شعر عاشقانه آمیخته شده و اونا بیان کرده مثل "جوابم کردند" که مربوط به کما است و توی مصاحبه هاشون گفتند این شعرا خوندم چون امیدوارم به این که پزشکا روزی به خاطر چشمایی که منتظر فرد مرگ مغزی شده هستند بتونند چاره ای برای کما و مرگ مغزی پیدا کنند. یا آهنگ "کارتون خواب" که مربوط به کارتون خوابیه که این مضمون اجتماعی هم با یه شعر عاشقانه بیان شده.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما