برنامه یاد بعضی نفرات
 
شنبه 7 دی 1392 - 18:41

با سلام خدمت دوستان. دوست داشتم نظرمو بدم. از نظر احساسی اگر به قضیه نگاه کنی مثل همیشه قشنگ و با احساس خوند.صداشم که خیلی خوب و شفاف بود. ولی نمیدونم چرا مث قانون احساس به دلم نچسبید.شاید می شد کمی یکنواختی را در کار دید. یا اینکه چیزی حدود60-70 درصد کار حالتی مثل روخونی داشت. منظورم اینه که مث کارای قبلی زیاد با صداش بازی نکر تو این کار. یا پایین پایین بود. یا بالا. بین این دو نداشت که در قانون احساس این "بین" دیده می شد.
از نظر فنی، من خودم از دید یه موسیقیدان می گم که کار آهنگسازی و میکس فوق العاده قوی بود. واقعا معلوم بود که برای آهنگسازی و تنظیم وقت زیادی صرف شده بود.فقط اشکالش شاید می شه گفت همون یه کم تم ترکیش بود.
از نظر شعر هم مثل همیشه خوب بود. شعرای آقای خراطها نسبت به سایر خوانندگان خیلی خیلی سطح بالاتری داره. با مفهوم تره.حالا اشکال هم داره. ولی باز بهتره. و نکته اخر که خیلی در کارهای ایشون به چشم می خوره تکراری نخوندنه. یعنی شعراشون یجوراییه که در اهنگ یا اصلا تکرار شعر ندارن یا در حد یه خط. این کارشون عالیه.
اشکالاتی هم در زمینه لوگوی کار 24 و عبارت 24 month به کار وارده که از دیشب تا حالا تمام منتقدین این خواننده در فضای مجازی این را گرفتن دست و دارن سواستفاده می کنن
در کل باید بگم کار خوبی بود. بیشتر باید گفت کار قوی ای بود تا اینکه به دل بشینه. لا اقل برای من اینجوری بود. نسبت به کارای قبلی،کمی ضعیف تر بود.
به امید موفقیت روزافزون برای مجید جان و همه هواداراش از جمله خودم :)
موفق باشین

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما