برنامه یاد بعضی نفرات
 
یکشنبه 14 مهر 1392 - 22:08

خیلی حرفا واسه گفتن هست از کامنت دوستان گرفته تا صحبتای مجید!
اول از مصاحبه شروع میکنم!
مجید جان در مصاحبه گفتند که به عنوان یه هنرمند نمیخواد کنسرت بذاره تا جیب هوادارش خالی بشه و به جاش جیب خودش پر بشه و گفته تا تحریما برداشته نشه این کارو نمیکنه! خب نظرش اینه به کسی چه مربوطه؟!همچنین گفته به عنوان یه هنرمند میخواد سعی کنه تحریمارو بشکونه و با هنرمندای مطرح جهان نامه نگاری داشته!خب مشکلش چیه؟! شما از چی ناراحتید؟! اگه بتونه تحریما رو با کمک سایر هنرمندا بشکونه کی سود میبره مجید یا مردم؟! 100% مردم !
نکته دوم اینه مجید میخواد مستند بسازه و اکران کنه به شما چه مربوطه؟! شما چیکاره اید؟! سرمایه گزار این پروژه هستید؟!کارگردانید؟! تهییه کننده اید؟! یا میخوایید برید سینما و این فیلمو ببینید؟!میبیند جز هیچکدوم نیستید پس شایسته است در کاری که به شما مربوط نیست دخالت نکنید باشه؟! و شاید دیگران دوست نداشته باشند زندگیشو مستند بشه اما مجید دوست داره و این کارو کرده!
همچنین منتظر آلبوم و کارهای قوی که مجید قولشو داده هستم! و در راهی که پیش گرفته براش صمیمانه به عنوان یه هموطن آروزی موفقیت دارم مجید جان انشالله همیشه موفق باشی!
برسم به کامنتای گذاشته شد!
ظهر اومدم کامنت بذارم یه نظر خنده دار دیدم هیچی نتونسم جلو خندمو بگیرم رفتم عصر اومدم بازم تا این کامنتو دیدم باز خندم گرفت و رفتم و الان اومدمو کانمت میذارم!:) یکی گفته بود کنسرتای مجید پر نمیشه ربطش داده به تحریم! چی به این هموطن بگم آخه من؟!:) 2 تا کنسرت رسمی تهران مجید بلیطاش ساعتا و روزهای قبل از برگزاری کنسرت فروخته شده بود! ! بعدا اینطوری میگید! زمان کنسرت 88 یا 90 شیراز که 2 شب پشت هم بیش از 6 هزار نفر هر شب میرفتند کنسر کجا بودید؟!(مجموع تقریبا 12.000 نفر) زمان کنسرت 50.000 نفره بادرود کجا بودید؟!(صفرهاشو درست میبینی) و.......حتی وقتی هم که میخوایید تخریب کنید قبلش برید تحقیق کنید که اینطوری ضایع نشید!
واقعا به عنوان یه ایرانی واسه خودم شرمنده ام و تاسف میخورم وقتی میبیم یه هنرمند واسه مردمش انقدر ارزش قائله و به خاطرشون میخواد این کارارو بکنه و ملت قدر نشناس در مورش اینطوری میگند واقعا باید به حال شعور و سطح فکر بعضیا ساعتها گریست که وقتی یه هنرمند اینطوری میگه شروع به تخریبش میکنند فقط به این دلیل که از صداش خوششون نمیاد و با آهنگاش حال نمیکنند.....
متاسفم واسع شعور و سطح فکر احمقانه و بچگانه بعضیا!
امیدوارم تایید بشه و بازم واسه سلطان احساس مجید خراطها آرزوی موفقیت دارم!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما