برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 2 مهر 1392 - 23:05

دوستانی که میان نظر میدن میگن موسیقی این آلبوم شبیه موسیقی ترکیه بود و خیلی بد بود و ترک 2 که رسید حالمون بد شد و از این حرفا...
از حرفاشون کاملا مشخصه که دانش موسیقی بسیار پایینی دارن!
ترکیه موسیقی بسیار غنی داره، اینو دوستانی که مثل من مخاطب موسیقی ترکیه هستن تایید می کنن، چه ار نظر تنظیم چه از نظر موسیقی و چه از نظر میکس و مسترینگ (که در زمینه ی میکس و مستر واقعا سرنر از ما هستن)
از نظر ملودی هم که کاملا واضحه، خیلی از پاپ خون های ما آهنگای ترکی رو کاور می کنن!
موسیقی ترکیه صد برابر موسیقی پاپ حال حاضر ایران حرفه ای تره، کافیه یه موزیک ترکی گوش بدید، احتیاج نیست ترانه رو بفهمید، فقط به موسیقی گوش کنید، تغداد سازهای زنده رو بشمرید، دقایقی که موسیقی بدون کلام هست رو بشمرید......... اگه اندکی موسیقی سرتون بشه می فهمید منظورمو!
حالا میرسیم به این آلبوم، بحثم رو محدود می کنم به موسیقی آلبوم و ملودی و ترانه رو فاکتور میگیرم، آلبومی که 2 تا ترکش قبلا به طور رسمی پخش شده بود، راجع به ترک 1 و 3 و 4 نظری نمیدم چون 1 و 4 که مشخصه ریتمیک تنظیم شده و به خاطر جذب مخاطب! ترک 3 هم که خیلی پرطرفداره با تنظیم کنسرت و ساز باقلاما!
اما بقیه ترک ها تو استودیو مارساندیز ترکیه که یکی از معروفترین استودیوها تو ترکیه هست ضبط و میکس و مستر شده! مسلما این استودیو از استودیو شخصی خیلی از خواننده های داخلی سرتره، کافیه تو گوگل سرچ کنید!
برای این آلبوم با یکی از بهترین ارکستر زهی های ترکیه همکاری کردن (ارکستر زهی گوندم) و همچنین نوازنده های چیره دست ترک!
نمیشه ذره ای به موسیقی آلبوم خرده گرفت، تنها ایرادی که ممکنه در کنار این همه ارزشی که اعضای گروه برای این آلبوم از نظر موسیقی قائل شدن گرفت تنظیم هاس که با خود اعضای گروه بوده!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 1 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما