برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 21:29

آقای بابازاده این صحبت شما که اصطلاحا "واکنش های احساسی" نام بردید ، اعمال نظر شخصی شماست.
خوب است که پاسخ آقای جهانبخش هم به این سوال که توسط خودتان مطرح شد را ذکر می کردید.

پاسخ آقای جهانبخش :
"خواهش می کنم ، من حالا برعکس شما فکر می کنم ، با این که بسیار بسیار ارزش قائلم ، مطمئن باشید این جلسه ، مطمئنا به خاطر ارزشی هست که ما قائلیم برای رسانه ، بسیار بسیار دوستان رسانه زحمت کشیدند، نقش مهمی دارند و برای ما حائز اهمیت است زحماتشون و اتفاقا اگر من گفتم که برای دوستان رسانه دست نزنند ، صرفا این بود که دلم می خواست که فضای دوستانی که در رسانه هستند ، جدی تر بشه ولی ما هیچ موقع نمی تونیم از طرفداری که حضور داره و برای من همه چیزه ، بخوام که جور دیگه ای باشه و این که مطمئن باشید آقای بابازاده اگه این طرفدار وجود نداشته باشه ، مخاطبی هم نداره رسانه.
پس من فکر می کنم که احترامی که من دارم به طرفدارم می گذارم مهم تر از همه ی این چیزاست و مطمئنا شما هم مخاطبتون همین طرفدارا هستند و من خدای ناکرده به هیچ کدام از اعضای رسانه بی احترامی نکردم."
ایشان همچنین افزودند:" آقای آقا زاده شما می دونین من همیشه برای همه احترام قائل بودم و هستم. بابک جهانبخش را اون کسایی که ده ساله -حالا هفت هشت سال نه سال ده سال- می شناسند می دانند که هیچ موقع حاشیه نداشته ، هیچ موقع فضای بی احترامی نداشته و من همیشه اینو گفتم دست تک تکتون را می بوسم به خاطر زحماتی که می کشید ، چون مطمئنا اگر برای ما مهم نبودید که امروز ماجلسه ای نداشتیم. یعنی برای ما بسیار مهم هستید برای خودم به شخصه ، برای آقای خانزاده بسیار. بسیار احترام قائلم برای اهل رسانه و برای دوستان عزیزی که هستند و این که سئوال های جدی اگه بشه منم جدی پاسخ می دم.من که فک نمی کنم کار..."

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما