برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنجشنبه 29 فروردین 1392 - 21:08

ببخشید که اینو میگم و امیدوارم که این انتقاد منو حذف نکنید اما بپذیرید که نباید اسم این بخش نظر سنجی رو "ترانه سرایان نامی" بگذارید!!!
ما همیشه با هم رودربایستی داریم اما خواهش می کنم بپذیرید که یاحا کاشانی و سعید امیراصلانی ترانه سرایان نامی نیستند!!!! میشه خود شما 3تا کار آقای امیر اصلانی رو نام ببرید؟
این عزیزان نامی هستند یا مونا برزویی و حسین صفا و محسن شیرالی و ...!! زیبا نیست که با افرادی که اعضاء تحریریه شما رفاقت دارند پشت سر هم مصاحبه می کنید و توی نظر سنجی ها جزء کاندیدا ها هستند و بدتر از همه بعنوان ترانه سرای نامی ازش یاد می کنید.
شاید در کوتاه مدت این موضوع لطمه ای به سایت وزین شما نزنه اما مطمئن باشید که مخاطب شما به مرور این مسائل رو متوجه میشه!!!
در ضمن لزومی نداره که نظر بعضی ها رو درج کنید چون بوی ریا میده!! توی این نظرات اسم ترانه سرایان اومده که سال 91 حتی 1 کار هم بیرون ندادن. در هر صورت امیدوارم نقد پذیر باشید و بین نظرات طرفداران ستاره های موزیک که اکثرا از روی تعصب هستند نظر من رو به عنوان مخاطب جدی موسیقی درج کنید.
و مطمئن باشید با این تبلیغات رسانه ای روی بعضی ترانه سرایان که همه می دونند که کارهای چیپ آلبوم ها رو به اونها واگذار می کنند نمی تونید تاریخ رو جور دیگه ای رقم بزنید.
ازتون ممنونم که برای موسیقی مظلوم ما تلاش می کنید.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما