برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 22 اسفند 1391 - 11:08

تمامی تراکهایی که از خراطها در طی یکی دو سال اخیر با تنظیم های تقریبا مناسب لو رفته بود ، در این آلبوم با تغییر دادن تنظیم آنها ( یکی دو تا هم ملودیشون کمی تغییر کرد ) کاملا داغون شدند !

دو تا تراک خوب تو کارنامه ی خراطها بود که هر دو با تنظیم های جدید توی این آلبوم نابود شدند !!!
تراک مسافر و خدانگهدار ،،،
آقای سروش طباطبایی کجای موسیقی ایران قرار دارند که مجید خراطها با ایشون کار کرده ؟ ! |:

یه نکته ی دیگه ای هم که تو این آلبوم کاملا مشهوده اینه که اون تراکهایی که توسط حمید رضا الهیاری میکس و مسترینگ شدن ، فوق العاده ضعیف مسترینگ شدن !

آلبوم اصلا بوی یک آلبوم دهه نودی نمیده و حال و هوای این آلبوم به علت تنظیم های فوق العاده ضعیف اون ، برمیگرده به همان اواسط دهه ی 80

کاور آلبوم و فونت بسیار عجیب آن که نام نوازنده ها و دیگر دست اندرکاران آن مشخص نیست و پخش بسیار ضعیف آلبوم توسط شرکت ایران گام ( آلبوم تنها در مراکز بزرگ و معتبر یافت میشود ) از دیگر نکات ضعیف و غیر قابل تامل این آلبوم است !

و اما در آخر ، ملودی های تکراری و تعداد تراکهای بالای آلبوم و همچنین ترانه های کاملا یکنواخت که همه ی آنها مربوط به جدایی هستند ، خیلی زود شنونده را خسته میکند به طوری که حتی نیمی از آلبوم هم شنیده نشده ، پخش آن قطع شود ، نمونه ی همچین آلبومی رو امسال داشتیم ، آلبوم حباب یگانه هم توی همین وضعیت بود ، با 14 تراک ، البته جوندار تر و با تنظیم های به روز و بهتر .

بعد از این همه سر و صدا و کوری خوانی ها مبنی بر شکستن رکورد فروش آلبوم های موسیقی کشور ، باید عرض کنم که این آلبوم نه تنها چیزی برای گفتن نداشت ، بلکه فروش کاملا عادی خواهد داشت ، در همان حد که در آمدی برای زحمتهای خواننده و گروهش باشد !

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
3 + 0 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما