برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:07

فرزاد صداش خاصه (برای طرف دارای هر خواننده صدای اون بهترین صداست) درست اما چقدر خاصه؟
کنسرتاش خاصه درست اما چقدر خاصه؟
آیا با این قیمت دیگه این آقا میتونه ادعا کنه که به همه هواداراش اهمیت میده؟ با این اوضاع اقتصادی این قیمت کنسرت که به ادعای دوستان همیشه همین بوده نشون نمیده که سطوح متوسط جامعه (چه برسه به پایین) برای ایشون اهمیتی نداره؟

دوستان انقدر نگید کنسرتاش خاصه اجرای یک کنسرت خاص که انقدر قیمتش هم نصبت به بقیه کنسرتا خاص باشه تو ایران و سالن های غیر استاندارد ما ممکن نیست.اصلا با قوانین کشور و سالنهایی که داریم اجرای یک کنسرت واقعا خاص ممکنه؟

اگر به خاص بودن باشه کنسرتی که قراره محسن چاووشی اجرا کنه چقدر خاصه ؟ هواداری محسن مدتهاست منتظر کنسرتن طبق آمارهای همین سایت محسن طرفداری بیشتری نسبت به بقیه داره با اختلاف زیاد، آلبومهاشم که تو سالهای گذشته بیشترین پرفروش ترین بودن بازهم طبق اعلام هین سایت.حالا چون انقدر شرایطش خاصه ومطمئنا کنسرتش هم عالی خواهد بود

انصاف کجا رفته این افزایش قیمت کاملا کاذبه اگر همینجور پیش بره قیمتها به قیمتهای کنسرتهای جهانی میرسه درحالی که اختلاف اتانداردهای ما با اونا ذمین تا آسمونه.

بطور کلی با همون قیمت های معمولی دیدن کنسرتها برای اکثر جامعه سخت (برای بیشترشون آرزو) هستش دیگه وقتی بشه ۸۰ هزار تومان که دیگه هیچ ،چند درصد جامعه توان پرداختشو دارن؟
بشخصه اگه اون استانداردهایی که در نظرم هست رو کنسرتهای اینچنینی داشتند حاضر بودم ۲-۳ برابر این هم بدم اما این کنسرتها کجا و اون ها کجا.

فقط متاسفم........

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
6 + 3 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما